bombaj - 2012-12-11 22:30:19

zasady na 800 pkt. bielsko kiedyś tak grało, ponoć przednia zabawa

1.Armie o wartości max 800 pkt (wliczając bohatera)
2.Należy posiadać DOKŁADNIE jedną postać, która musi być generałem armii (więc niedopuszczalni są bsb oraz inni bohaterowie, którzy nie mogą być generałami). Postać nie może być poziomu Lord, a jej maksymalna wartość wynosić może 150 punktów. NIE można wystawiać bohaterów imiennych
3.Armia musi składać się z 2-6 oddziałów (poza bohaterem, nie może być więcej niż 6 oddziałów).
4.Trzeba ulokować przynajmniej 200 punktów w jednostkach typu Core
5.Można mieć jedną jednostkę typu Special LUB typu Rare, przy czym jednostka special nie może być droższa niż 400 punktów, a jednostka rare droższa niż 200 punktów.
6.Należy posiadać minimalnie jeden oddział piechoty o liczebności przynajmniej 10 modeli.
7.Jednostka może składać się z max 25 modeli, chyba że jej modele mają wartość 5 lub mniej punktów - wówczas limit wynosi 30 modeli.
8.Jednostki nie mogą posiadać magicznych sztandarów.
9.Żaden model nie może kosztować więcej niż 150 pkt.
10.Można posiadać maksymalnie jedną machinę wojenną LUB rydwan.
11.Maksymalnie 20 modeli w armii może posiadać broń strzelecką o zasięgu przekraczającym 20" (nie licząc herosa)
12.Kilka uwag odnośnie poszczególnych armii:
a)Bretonia nie posiada swojego bsb.
b)Tomb Kings muszą mieć Liche Priest jako generała i hierofantę jednocześnie, mogą mieć max 3 rydwany w armii
c)w armii Ogre Kingdoms, maksymalna wartość dowolnego pojedynczego modelu nie może przekroczyć 155 punktów; Butcher MOŻE być generałem; Ogry muszą posiadać w armii min jedną jednostkę o ilości ran 10+ (zamiast konieczności posiadania oddziału piechoty w liczbie 10+Wink
d)armia High Elves może wystawić zarówno 1 jednostkę special i 1 rare, lub 2 jednostek typu special i 0 rare, ale nie mogą dublować tych że speciali
e)skaveński weapon team liczy się jako maszyna wojenna; Doomwheel liczy się jako rydwan
13.Scenariusz: Battleline
14.Stoły: 48x48
15.Czas trwania bitwy: 60 minut lub 8 tur.
16.Punkty zwycięstwa:
- generał wroga - 50pkt
- złapane sztandary - 25pkt
- za jednostki sprowadzone do 25% lub mniej stanu początkowego i/lub uciekające na końcu bitwy otrzymujemy 50% wartości punktowej jednostki
- dodatkowo za zabicie wszystkich modeli przeciwnika +1 duży punkt (jednostki uciekające na końcu bitwy liczą się na potrzeby tego podpunktu jako zabite)

Ograniczenia magii:
Na wiatry magii rzucamy D3+D6 na kości mocy, przeciwnik dostaje kości rozproszenia w ilości równej wyższemu z dwóch wyników. Nie można w jednej fazie użyć więcej niż 9 kości mocy/rozproszenia.

ambele.pl przegrywanie kaset vhs wola