A wrzucę jakiegoś posta bo ciut zdycha nam forum.
Runsmith:generał,niszczara,tarcza,ward na ogień,save+2 Runsmith:niszczara,tarcza,save+2 Than:BSB,ward na ostrzał5+,stuborn,tarcza Inżynier:2pistole,3+save Inżynier:2pistole,3+save Inżynier:3+save Cory:40 wojaków FCG,GW 30 Longów FCG, GW Żyrek Machiny: Klopa:4siły,przerzut skaterki i artylerki Klopa2:4siły przerzut skatery,ogień Działo: Przerzut artylerki,ogień Organy:+1do hita Organy2: 6siły Idea: 1żyrek ale za to pięć maszyn. Kluczowe są tu katapy z przerzutem wszystkiego do walenia indiairectem i krojenia stojących daleko i grających na remis elfiaków(co mnie straszni wkurza). Reszta organy i działo groźne jak zawsze. Boli trochę brak hamców ale longi ze stabornem od bsbeka i 40 wojaków to też solidny argument w CC. Inżynierów aż trzech bo to aż trzy okopane maszyny zajebiste podkręcenie organ i katap(w razie czego solidna szansa na indairecta) a także 3 potencjalne odginaczki. Antymagia to dwie niszczary więc solidnie jak zawsze.
Dajcie znać co myślicie o tym nieco innym spojrzeniu na krasiowy standard.
|