Konrad - 2010-08-17 16:36:45

Siedzicie w zatęchłym pomieszczeniu. Nie sami. Obok was inni ludzie, a także orkowie, elfy, golemy... a także stwory których nazw nie znacie. Widzicie różnorodny oręż jaki dzierżą - maczugi, topory, łuki, rusznice i... cholera wie co.
Po co tu jesteście ? Co was skusiło, aby wybrać się na Arenę Śmierci? Może sława, może niewyobrażalne bogactwo, tytuł Wojownika Wszechświata ?
Wiecie, że przeżyje tylko jeden. Z tysięcy stworzeń, najlepszych wojowników w swoich środowiskach, tylko jednen, najtwardszy, najmocniejszy... najlepszy.
Tylko on. Lecz kto nim będzie ?
W waszych głowach huczy jedna myśl - a raczej pytanie- co ? gdzie ? jak ? To nie jest zwykły turniej... Tu wszystko może się wydarzyć.


W tym temacie proszę o zgłoszenia do sesji. Będzie to moja pierwsza sesja Play-by-Forum, ale postaram się żeby jakoś to było.

zgłoszenie powinno być uzupełnione o kartę postaci.

KARTA POSTACI :

IMIĘ : imię, nazwa, pseudonim itp
RASA: tutaj staramy się mieszać systemy. zarówno wchodzą w grę krasnoludy, ludzie, elfy, jak i biesy, półbiesy, wampiry itp.
WIEK: ----------
POCHODZENIE: kraina, planeta, a może inna sfera egzystencji ?

CECHY:

KONDYCJA:2k6 + 12  czyli ile ran może odnieść postać zanim zginie(-5)/przejdzie w stan agonalny (od 1 w dół do -5).
SIŁA:10  wywalanie drzwi, podnoszenie, rzucanie, itp. k6+6, max 10
ZRĘCZNOŚĆ: balansowanie, wspinaczka, gimnastyka, ale także : testy percepcji - widzenie, słyszenie, k6+6 max 10
INTELIGENCJA: zasób wiedzy, wysławianie się, znajomość innych ras, kultur itp. k6+6 max 10
SZCZĘŚCIE: k3 +2. max 5
WALKA : ŚREDNIA ARYTMETYCZNA SIŁY I ZRĘCZNOŚCI (w przypadku wojowników zaokrąglona w górę, w przypadku magów - w dół.) Używana w przypadku walki, którą rozwiązywać bedziemy przez GG lub PW.

Testy będą przeprowadzane rzutem 2k6. Jednak żeby nie było postaci mającej wszędzie 10, zastosujmy pewne modyfikatory :
Postacie - magowie -2 od zręczności i siły (żeby nie było umięśnonych wojowników umiejących czarować...) + 2 do inteligencji
Postacie - wojownicy - 2 od inteligencji , +1 do siły i zręczności.

JEŚLI CHODZI O POSTACI MAGICZNE TO :

mechanika rzuczania czarów opiera się o k% każdy czar będzie posiadał ryzyko(wyrażone w %) na "miscast"

A) WYBIERA CZARY (do 7) ZE SWOJEGO UNIWERSUM (D&D, Warmłotek, dowolnie) I WSPÓLNIE USTALAMY RYZYKO NIEUDANIA CZARU.
B) JEŻELI POSTAĆ NIE NALEŻY DO ŻADNEGO UNIWERSUM, CZARY USTALAMY WSPÓLNIE>

ATUTY
tutaj zdajemy się na własną fantazję. do 5 umiejętności typu :
-znajomość kamieni szlachetnych,
-specjalizacja w broni siecznej
-kradzież
-skradanie się
coś w tym stylu.

WADY :
Coś w stylu:
-uzależnienia
-żądza krwi (u lykantropów np.)
-choroby
-fantatyzm
itp.


EKWIPUNEK:

MAKSYMALNIE 5 SLOTÓW W "PLECAKU"
+ broń, zbroja itp.

BROŃ w nawiasie obrażenia

goła pięść (1)
b.lekka: kolce, noże kuchenne, kastery shurikeny . (1-3)
lekka - sztylety, (także do rzucania), jatagany, koziki itp (1-4)
średnia- miecz, maczuga, topór, łuk, lekka kusza, szable, oszczep (do miotania) (1-6)
ciężka - wielkie miecze, topory oburęczne, ciężkie kusze, młoty, włócznie, do tej kategorii także pistolety (siła strzału) (1-8)
b. ciężka - rusznica, handkanona, topór obosieczny, halabarda, gizarma, (1-12)

PANCERZ
pancerz absorbuje odpowiednią ilość obrażeń. Mody utrudniające są do testów zręczności.

*sam hełm, tarcza - 1 , mod utrudniający - 1
*zbroja - 2, mod. utrudniający - 2
*zbroja + tacza  - 3 mod. utrudniający -3
* PEŁNA ZBROJA (czyli "puszka" ;)) - 5, mod utrudniający - 5


HISTORIA 5-6 linijek.

To by było na tyle. W tej sesji staramy mieszać się systemy. Na arenie śmierci spotykają się tysiące stworzeń, a każde z innego świata/wymiaru/sfery egzystencji.

Jakiekolwiek pytania kierujcie do mnie. :)

Sesja jest na ok 5-6 osób, jednak jeśli będzie więcej chętnych to nie ma problemu. (Choć mam pewne wątpliwości czy wogóle chętni będą, ale zobaczymy^^).

Dla ciekawskich - mechanikę oparłem o system "Oko Yrrhedesa" ponieważ uważam że jest prosty i efektowny.

klubcsr.pl mapeczka