Siedzicie w zatęchłym pomieszczeniu. Nie sami. Obok was inni ludzie, a także orkowie, elfy, golemy... a także stwory których nazw nie znacie. Widzicie różnorodny oręż jaki dzierżą - maczugi, topory, łuki, rusznice i... cholera wie co. Po co tu jesteście ? Co was skusiło, aby wybrać się na Arenę Śmierci? Może sława, może niewyobrażalne bogactwo, tytuł Wojownika Wszechświata ? Wiecie, że przeżyje tylko jeden. Z tysięcy stworzeń, najlepszych wojowników w swoich środowiskach, tylko jednen, najtwardszy, najmocniejszy... najlepszy. Tylko on. Lecz kto nim będzie ? W waszych głowach huczy jedna myśl - a raczej pytanie- co ? gdzie ? jak ? To nie jest zwykły turniej... Tu wszystko może się wydarzyć.
W tym temacie proszę o zgłoszenia do sesji. Będzie to moja pierwsza sesja Play-by-Forum, ale postaram się żeby jakoś to było.
zgłoszenie powinno być uzupełnione o kartę postaci.
KARTA POSTACI :
IMIĘ : imię, nazwa, pseudonim itp RASA: tutaj staramy się mieszać systemy. zarówno wchodzą w grę krasnoludy, ludzie, elfy, jak i biesy, półbiesy, wampiry itp. WIEK: ---------- POCHODZENIE: kraina, planeta, a może inna sfera egzystencji ?
CECHY:
KONDYCJA:2k6 + 12 czyli ile ran może odnieść postać zanim zginie(-5)/przejdzie w stan agonalny (od 1 w dół do -5). SIŁA:10 wywalanie drzwi, podnoszenie, rzucanie, itp. k6+6, max 10 ZRĘCZNOŚĆ: balansowanie, wspinaczka, gimnastyka, ale także : testy percepcji - widzenie, słyszenie, k6+6 max 10 INTELIGENCJA: zasób wiedzy, wysławianie się, znajomość innych ras, kultur itp. k6+6 max 10 SZCZĘŚCIE: k3 +2. max 5 WALKA : ŚREDNIA ARYTMETYCZNA SIŁY I ZRĘCZNOŚCI (w przypadku wojowników zaokrąglona w górę, w przypadku magów - w dół.) Używana w przypadku walki, którą rozwiązywać bedziemy przez GG lub PW.
Testy będą przeprowadzane rzutem 2k6. Jednak żeby nie było postaci mającej wszędzie 10, zastosujmy pewne modyfikatory : Postacie - magowie -2 od zręczności i siły (żeby nie było umięśnonych wojowników umiejących czarować...) + 2 do inteligencji Postacie - wojownicy - 2 od inteligencji , +1 do siły i zręczności.
JEŚLI CHODZI O POSTACI MAGICZNE TO :
mechanika rzuczania czarów opiera się o k% każdy czar będzie posiadał ryzyko(wyrażone w %) na "miscast"
A) WYBIERA CZARY (do 7) ZE SWOJEGO UNIWERSUM (D&D, Warmłotek, dowolnie) I WSPÓLNIE USTALAMY RYZYKO NIEUDANIA CZARU. B) JEŻELI POSTAĆ NIE NALEŻY DO ŻADNEGO UNIWERSUM, CZARY USTALAMY WSPÓLNIE>
ATUTY tutaj zdajemy się na własną fantazję. do 5 umiejętności typu : -znajomość kamieni szlachetnych, -specjalizacja w broni siecznej -kradzież -skradanie się coś w tym stylu.
WADY : Coś w stylu: -uzależnienia -żądza krwi (u lykantropów np.) -choroby -fantatyzm itp.
EKWIPUNEK:
MAKSYMALNIE 5 SLOTÓW W "PLECAKU" + broń, zbroja itp.
BROŃ w nawiasie obrażenia
goła pięść (1) b.lekka: kolce, noże kuchenne, kastery shurikeny . (1-3) lekka - sztylety, (także do rzucania), jatagany, koziki itp (1-4) średnia- miecz, maczuga, topór, łuk, lekka kusza, szable, oszczep (do miotania) (1-6) ciężka - wielkie miecze, topory oburęczne, ciężkie kusze, młoty, włócznie, do tej kategorii także pistolety (siła strzału) (1-8) b. ciężka - rusznica, handkanona, topór obosieczny, halabarda, gizarma, (1-12)
PANCERZ pancerz absorbuje odpowiednią ilość obrażeń. Mody utrudniające są do testów zręczności.
*sam hełm, tarcza - 1 , mod utrudniający - 1 *zbroja - 2, mod. utrudniający - 2 *zbroja + tacza - 3 mod. utrudniający -3 * PEŁNA ZBROJA (czyli "puszka" ;)) - 5, mod utrudniający - 5
HISTORIA 5-6 linijek.
To by było na tyle. W tej sesji staramy mieszać się systemy. Na arenie śmierci spotykają się tysiące stworzeń, a każde z innego świata/wymiaru/sfery egzystencji.
Jakiekolwiek pytania kierujcie do mnie. :)
Sesja jest na ok 5-6 osób, jednak jeśli będzie więcej chętnych to nie ma problemu. (Choć mam pewne wątpliwości czy wogóle chętni będą, ale zobaczymy^^).
Dla ciekawskich - mechanikę oparłem o system "Oko Yrrhedesa" ponieważ uważam że jest prosty i efektowny.
|