Można, ale wtedy trzeba tym podjechać... Jako broń przeciw-pancerną wybieram Razorbacki i Predatory, bo osobiście jestem przeciw innym bronią dla piechoty, niż flamery. Oczywiście każdy gra jak chce.
Offline
Smal3tz napisał:
Można, ale wtedy trzeba tym podjechać... Jako broń przeciw-pancerną wybieram Razorbacki i Predatory, bo osobiście jestem przeciw innym bronią dla piechoty, niż flamery. Oczywiście każdy gra jak chce.
A jak masz flamer to nie musisz podjechać?
Wszystko zależy co jednostka ma robić. Ja podobnie, jak Jacul uważam, że melta jest lepsza.
Offline
Wiadomo, że trzeba, ale według mnie statystyczna piątka ma służyć do defensywy, i trzymania znaczników. Zresztą nie ważne, każdy gra jak chce, i to jest właśnie piękne
Offline
Okey, a jak się sprawdza się plazma gun? Dorwałem z drugiej ręki modele do CSM, i między innymi kolo zmontował ich z heavy bolterem
i plazma gunem. Reszty bitsów nie było, więc będzie problem ze zmianą uzbrojenia, ale za 60% ceny sklepowej mieć tyle modeli, to i tak nieźle
Offline
W Blood Angelach wystawia się wszystko na jump packach. Oddział z Sierżantem z power fistem, dwa plazma pistole lub dwa flamery, i do przodu. Dodatkowo wystawia się jeszcze sześć Predatorów, Priesta i Mephistona, i mamy najbardziej koksiarską rozpiskę.
Offline
Jak dla mnie plazma jest genialna, ale nie dla wszystkich, za to bardzo się opłaca w IG. W mojej
armii chaosu, plazmy mają Plague Marines - muszę się bardzo postarać by któryś zginął
Offline
FnP to na prawdę cudowna rzecz Wiem o tym, bo nie wychodzę z domu, jak nie mam Haemona w oddziale Mimo, że kolo sam szału nie robi, to z bazy
FnP jest bardzo fajnym dodatkiem. A potem zawsze można go odłączyć jak oddział zamorduje coś innego, i potem ziom leci do następnego oddziału aby jego
obdarować swoim "czułym dotykiem" Proszę, rzućcie okiem na poniższą rozpiskę. Planuję jechać na turniej, i chciałbym się dowiedzieć czy coś trzeba byłoby
zmienić.
Rozpiska: Dark Eldar - Kabal of the Burning Soul
format: 1000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Archon (agonizer, phantasm grenade launcher, shadow field, combat drugs, ghostplate armour) 155
(1) Haemonculus (liguifire gun) 60
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Kabalite Trueborn (4*blaster)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 185
(4) Incubi (--)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 153
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Kabalite Warriors (blaster)
+(1) Venom (2*splinter cannon) 125
(9) Wyches (shardnet & impaler, Hekatrix + agonizer)
+(1) Raider (flickerfield, shock prow) 205
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*dark lance, flickerfield) 115
-----------------
998 punktów
Ilość pojazdów: 5
Ilość broni przeciw-pancernej: 8
KP: 11
Archon siedzi z Inkubami w Venomie. Haemon jest z Wychami w Raiderze. Oba oddziały lecą do przodu, a w następnej turze biegną do CC.
Venomy ostrzeliwują wszystko co jest na piechotę. Wojownicy zwykli i Elitarni polują na pojazdy. To samo tyczy się Ravager'a który będzie szukał
dogodnej pozycji do strzału, a dzięki zasadzie Aerial Assault nawet do 12" może się ruszyć i strzelać ze wszystkich broni pokładowych!
Wszelkie uwagi mile widziane
Offline
Windfang napisał:
...
Jeśli FnP, to temat tej rozpiski, to wywal Archona i Inkubich, i daj jeszcze jednego Haemona i Wyche w Raiderze. Za zaoszczędzone punkty możesz
dokupić do 10 Wych. Myślę, że wystarczy punktów na jedną specjalną broń dla nich, może nawet na dwie. Jeżeli masz 10 Wychek, to musisz zaczynać
poza pojazdem, ale to żaden problem, chyba że chcesz wychodzić nimi z rezerw. Dodatek shock prow na Raiderze, to dobry pomysł, ale tylko jak chcesz
taranować. Nie taranuj Raiderem z Wychami na pokładzie, bo tylko je pozabijasz (jeżeli pojazd ruszył się flat out, i został zniszczony w Twojej turze, to pasażerowie, też automatycznie giną).
Offline
Wiesz, tematem tej rozpiski nie jest FnP Myślałem właśnie nad tym, aby wywalić tego Archona z obstawą, ale jakoś mam sentyment do niego. Co do rezerw
to nie lubię na nich polegać, bo w szczególności są to jednostki które muszą dostać się szybko do wroga. Kurde umknęło mi to z tym, że oddział ginie. Jak byś
mógł to podaj mi stronkę, bo może jeszcze coś pominąłem. Po za tym jakoś Wyche średnio mi się spisują. W sensie multum ataków, ale wchodzi niestety dość mało ;/
A tak ogólnie dało by radę?
Offline
Windfang napisał:
Wiesz, tematem tej rozpiski nie jest FnP Myślałem właśnie nad tym, aby wywalić tego Archona z obstawą, ale jakoś mam sentyment do niego. Co do rezerw
to nie lubię na nich polegać, bo w szczególności są to jednostki które muszą dostać się szybko do wroga. Kurde umknęło mi to z tym, że oddział ginie. Jak byś
mógł to podaj mi stronkę, bo może jeszcze coś pominąłem. Po za tym jakoś Wyche średnio mi się spisują. W sensie multum ataków, ale wchodzi niestety dość mało
A tak ogólnie dało by radę?
Ja myślę, że by radę dało. Moim zdaniem Archon za mało wnosi, żeby tyle na niego wydawać, na takie punkty. Inkuby przy tej ilość, hmm? No ale jak sentyment
to sentyment . Wychy mają jeszcze combat drugi, i jak dostaną siłę, to taką rozwałkę robią, że głowa mała. Z dwoma brońmi specjalnymi i agonaizerem na Hekatrix
są lepsze niż Archon i Inkubi moim zdaniem.
Co do zniszczenia transportu, to jest w FAQ'u:
"Q: If a transport vehicle is destroyed in the same turn as
it moved flat out what happens to any embarked
models? (p70)
A: They are removed as casualties."
Zwróć uwagę, że pisze "same turn", czyli tylko w turze gracza. Jeśli się ruszysz, a przeciwnik Cię rozwali w swojej turze, to rozpatruje się to normalnie.
Oto link do najnowszego.
Offline
Kurde, może rzeczywiście wywalić Archona i tych Inkubów. Bo jak by nie patrząc za te punkty tak jak sugerowałeś mam Haemona + Wyszki... A może wrzucić Succube z Bloodbrides? Bo też ciekawie się prezentuje, a na oddziale 9 osobowym można wrzucić 3 specjalne bronie + Syrena z agonizerem + Succuba z agonizerem... Rozważałem taką opcję, ale nie grałem jeszcze na tym. Napiszę jakąś wstępną rozpiskę i umieszczę za jakiś czas. Jedną rozpiskę z dodatkowym oddziałem Wych i Haemonem, a drugą z Succubuską. Co jakiś czas mam wizję aby wypróbować rozpiskę na Wych Cult.
A co do Archona, to problem z nim jest taki, że aby przeżył potrzebuje shadow fielda, aby coś zabił potrzebuje minimum ten agonizer. Dragi zawsze dobre, a phantasm grenade launcher (PGA) potrzebny jest dla Inkubich, bo nie wiem dlaczego ziomy nie mają granatów (0_o) Dla tego Archon robi się pieruńsko drogi.
Offline
Windfang napisał:
A co do Archona, to problem z nim jest taki, że aby przeżył potrzebuje shadow fielda, aby coś zabił potrzebuje minimum ten agonizer. Dragi zawsze dobre, a phantasm grenade launcher (PGA) potrzebny jest dla Inkubich, bo nie wiem dlaczego ziomy nie mają granatów (0_o) Dla tego Archon robi się pieruńsko drogi.
Succubuska z Bloodbrides korci, ale na 1000 punktów wolałbym Haemona i zwykłe Wyche. Haemon daje znacznik, a Wyche zawsze te 3 punkty tańsze i można inne cuda kupić.
Offline
Rozpiska: Dark Eldar - Kabal of the Burning Soul
format: 1000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Haemonculus (liguifire gun, venom blade) 65
(1) Haemonculus (liguifire gun) 60
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Kabalite Trueborn (4*blaster)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 185
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Kabalite Warriors (blaster)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 125
(9) Wyches (shardnet & impaler, Hekatrix + agonizer)
+ (1) Raider (flickerfield) 205
(9) Wyches (shardnet & impaler, Hekatrix + agonizer)
+ (1) Raider (flickerfield) 205
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*desintegrator, flickerfield, night shield) 115
-----------------
996 punktów
Chyba teraz lepiej. Po za tym, okazało się że turniejowy FoC ogranicza do 0-1 HQ Wiec i tak Archona bym nie mógł dać.
Offline
Windfang napisał:
Rozpiska: ...
Rozpiska wygląda dużo lepiej, ale dlaczego zdjąłeś dark lance z Ravagera? Trueborni z blasterami i Warriorzy z jednym to za mało, poza tym na dwóch Venomach masz już przeciw-piechotną broń, Wyche do CC. Ja bym zostawił dark lance.
Offline
No właśnie cały dzień o tym myślałem... i chyba wrócę do oryginalnej koncepcji z lancami. A jeszcze powiedz mi po za takim układem Truebornów jest jeszcze jakiś opłacalny?
Bo prawdę mówiąc mam spory deficyt blasterów, i chyba będę musiał kombinować też z innymi ustawieniami Truebornów. Na razie widzę ich albo z 2*dark lance, albo 2*splinter cannon. Nie wiem aby czy mini-maxy wystawić w coverze, czy w Venomie...?
Kolejna sprawa... warto pakować się w Scourge? Modele jak dla mnie super I chociażby dla samych modeli ich kupię ale... czy warto je wystawiać na stole?
Ostatnio edytowany przez Windfang (2011-11-09 23:00:08)
Offline