Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

  • Index
  •  » Zasady
  •  » Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

#46 2011-02-15 17:38:38

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

A połączenie dwóch bohaterów np. jeden na motorze, a drugi pieszo jest możliwe?

Offline

#47 2011-02-15 18:34:14

Azo

Gość

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Quilles napisał:

A połączenie dwóch bohaterów np. jeden na motorze, a drugi pieszo jest możliwe?

Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi, ale jeżeli masz dwóch bohaterów niezależnych (jeden na motorze, a drugi pieszo) to możesz obydwu
dołączyć do jakiegoś oddziału, ale tak jak Wilk napisał, minusem jest to że są oni w pewien sposób spowalniani i muszą poruszać
się tak jak oddział.   
Natomiast jeżeli chodzi Ci o to, czy można dwóch bohaterów połączyć w oddział, to niestety nie da rady. Nie możesz łączyć/dołączać bohaterów do siebie.
Special charactery albo chodzą sami, albo ze świtą, albo z jakimś oddziałem.

#48 2011-02-20 20:57:11

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Możecie mi powiedzieć, na czym polega "Toughness Test"?

Ostatnio edytowany przez Quilles (2011-02-20 20:57:44)

Offline

#49 2011-02-24 21:21:16

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Quilles napisał:

Możecie mi powiedzieć, na czym polega "Toughness Test"?

Toughness Test (test na wytrzymałość) polega na tym że rzucasz kostką d6:
-wynik równy lub mniejszy twojej wytrzymałości, test jest zdany
-wynik wyższy niż twoja wytrzymałość, test jest oblany

Offline

#50 2011-04-09 19:44:30

Jacul

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 124
Punktów :   
Armia w W40: Eldars

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Czy Machina Krocząca z troops, może zajmować znaczniki?

Offline

#51 2011-04-10 13:52:32

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Jacul napisał:

Czy Machina Krocząca z troops, może zajmować znaczniki?

Niestety pojazdy nie scoruja (nie zajmują znaczników), nawet jeżeli są troops.

Offline

#52 2011-04-16 13:24:12

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Bodajże w PKZ-ach było napisane, że można turbo boostować podczas scout move.

I moje pytanie
Co po turbo booście można robić w pierwszej turze, jednostka działa normalnie, czy nic nie robi?

Offline

#53 2011-04-17 21:01:01

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Quilles napisał:

Bodajże w PKZ-ach było napisane, że można turbo boostować podczas scout move.

I moje pytanie
Co po turbo booście można robić w pierwszej turze, jednostka działa normalnie, czy nic nie robi?

Po turbo boost nie możesz strzelać i nie możesz szarżować, ale dostajesz 3+ covera.

Offline

#54 2011-04-17 21:10:09

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

To wiem, ale jak zrobię to podczas scout move (czyli w trakcie rozstawienia, przed turą pierwszą), to jakie akcje mogę podejmować w turze pierwszej?

Offline

#55 2011-04-17 21:33:18

Jacul

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 124
Punktów :   
Armia w W40: Eldars

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Normalnie, po booscie w scout move nie masz żadnych ograniczeń, możesz strzelać, jechać i szarżować w 1 turze.
Nie ma to jak wpieniające Blood Angelowskie motorki, które w pierwszej turze są w combacie.

Ostatnio edytowany przez Jacul (2011-04-17 21:34:42)

Offline

#56 2011-04-18 20:07:09

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

I orkowy Trupikopter

Offline

#57 2011-05-09 20:36:29

Azo

Gość

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Czy model wyposażony w naszyjnik wilczych kłów zawsze trafia na 3+ bez względu na wartość WS przeciwnika?

#58 2011-05-09 20:44:47

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Azo napisał:

Czy model wyposażony w naszyjnik wilczych kłów zawsze trafia na 3+, bez względu na wartość WS przeciwnika?

Tak, zawsze trafia na 3+

Offline

#59 2011-09-17 21:24:12

 MButek

Od niedawna z nami

Zarejestrowany: 2011-09-12
Posty: 28
Punktów :   

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

Mam takie nietypowe pytania dotyczące zasad gry:
1. W ile osób można grać w Warhammer'a 40k?
2. Czy na makiecie mogą być elementy ruchome np. otwierające się drzwi lub brama?
3. Głupie pytanie, ale czy armia Chaosu może walczyć z Chaosem? To znaczy, czy można grać np. Eldarzy vs Orkowie?

Ostatnio edytowany przez MButek (2011-09-17 21:33:36)

Offline

#60 2011-09-18 08:48:03

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi

MButek napisał:

Mam takie nietypowe pytania dotyczące zasad gry:
1. W ile osób można grać w Warhammer'a 40k?
2. Czy na makiecie mogą być elementy ruchome np. otwierające się drzwi lub brama?
3. Głupie pytanie, ale czy armia Chaosu może walczyć z Chaosem? To znaczy, czy można grać np. Eldarzy vs Orkowie?

1. W ilu chcesz. Zazwyczaj gra się w dwóch, ewentualnie debla - dwie armie na dwie armie. Można też zagrać w ośmiu, ale trzeba tylko z turami poustalać.
2. Tak.
3. Tak, w świecie 40'tki istnieje tylko wojna, i wszyscy się piorą ze wszystkimi, nawet ze sobą

Offline

  • Index
  •  » Zasady
  •  » Zasady Warhammer 40k - Pytania i odpowiedzi
Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pasjart.pl uslugi informatyczne warszawa