Gość
Quilles napisał:
A połączenie dwóch bohaterów np. jeden na motorze, a drugi pieszo jest możliwe?
Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi, ale jeżeli masz dwóch bohaterów niezależnych (jeden na motorze, a drugi pieszo) to możesz obydwu
dołączyć do jakiegoś oddziału, ale tak jak Wilk napisał, minusem jest to że są oni w pewien sposób spowalniani i muszą poruszać
się tak jak oddział.
Natomiast jeżeli chodzi Ci o to, czy można dwóch bohaterów połączyć w oddział, to niestety nie da rady. Nie możesz łączyć/dołączać bohaterów do siebie.
Special charactery albo chodzą sami, albo ze świtą, albo z jakimś oddziałem.
Quilles napisał:
Możecie mi powiedzieć, na czym polega "Toughness Test"?
Toughness Test (test na wytrzymałość) polega na tym że rzucasz kostką d6:
-wynik równy lub mniejszy twojej wytrzymałości, test jest zdany
-wynik wyższy niż twoja wytrzymałość, test jest oblany
Offline
Jacul napisał:
Czy Machina Krocząca z troops, może zajmować znaczniki?
Niestety pojazdy nie scoruja (nie zajmują znaczników), nawet jeżeli są troops.
Offline
Bodajże w PKZ-ach było napisane, że można turbo boostować podczas scout move.
I moje pytanie
Co po turbo booście można robić w pierwszej turze, jednostka działa normalnie, czy nic nie robi?
Offline
Quilles napisał:
Bodajże w PKZ-ach było napisane, że można turbo boostować podczas scout move.
I moje pytanie
Co po turbo booście można robić w pierwszej turze, jednostka działa normalnie, czy nic nie robi?
Po turbo boost nie możesz strzelać i nie możesz szarżować, ale dostajesz 3+ covera.
Offline
To wiem, ale jak zrobię to podczas scout move (czyli w trakcie rozstawienia, przed turą pierwszą), to jakie akcje mogę podejmować w turze pierwszej?
Offline
Normalnie, po booscie w scout move nie masz żadnych ograniczeń, możesz strzelać, jechać i szarżować w 1 turze.
Nie ma to jak wpieniające Blood Angelowskie motorki, które w pierwszej turze są w combacie.
Ostatnio edytowany przez Jacul (2011-04-17 21:34:42)
Offline
Gość
Czy model wyposażony w naszyjnik wilczych kłów zawsze trafia na 3+ bez względu na wartość WS przeciwnika?
Azo napisał:
Czy model wyposażony w naszyjnik wilczych kłów zawsze trafia na 3+, bez względu na wartość WS przeciwnika?
Tak, zawsze trafia na 3+
Offline
Mam takie nietypowe pytania dotyczące zasad gry:
1. W ile osób można grać w Warhammer'a 40k?
2. Czy na makiecie mogą być elementy ruchome np. otwierające się drzwi lub brama?
3. Głupie pytanie, ale czy armia Chaosu może walczyć z Chaosem? To znaczy, czy można grać np. Eldarzy vs Orkowie?
Ostatnio edytowany przez MButek (2011-09-17 21:33:36)
Offline
MButek napisał:
Mam takie nietypowe pytania dotyczące zasad gry:
1. W ile osób można grać w Warhammer'a 40k?
2. Czy na makiecie mogą być elementy ruchome np. otwierające się drzwi lub brama?
3. Głupie pytanie, ale czy armia Chaosu może walczyć z Chaosem? To znaczy, czy można grać np. Eldarzy vs Orkowie?
1. W ilu chcesz. Zazwyczaj gra się w dwóch, ewentualnie debla - dwie armie na dwie armie. Można też zagrać w ośmiu, ale trzeba tylko z turami poustalać.
2. Tak.
3. Tak, w świecie 40'tki istnieje tylko wojna, i wszyscy się piorą ze wszystkimi, nawet ze sobą
Offline