Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#31 2012-08-25 20:08:27

Dragon

Kosmita z K-Pax

Skąd: United Kingdom
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 244
Punktów :   
Armia w W40: I'm a Space Marine

Re: PodRozpiski

Zuy napisał:

Ostatnio poczytałem sobie troche o 6 edycji..
Planowałem oprzeć armie DE na portalach, Hellionach, Wrackach i combacie, a tu jeb i nie ma szarży z portalu (overwatch)...
Czy armia DE na samym strzelaniu i Raider rush'u ma jakieś prawo istnienia na stole? Głównym moim przeciwnikiem będą Necroni
którzy chyba sporo zyskali na sile dzięki lataczom. Jak teraz trzeba będzie grać tą armią?

Mam codex ale jeszcze nic nie kupiłem, więc nie wiem jakie robić zakupy.
Ludzie pomocy

Windfang napisał:

Moim zdaniem Battleforce jest dobrą opcją zawsze i wszędzie. W tej edycji większość armii zyskała bonus dla swoich jednostek ze slotu Fast Attack. Więc nawet te Reavery się przydadzą, ale czy 3 wystarczą... tego to nie wiem. Nie miałem okazji grać jeszcze od momentu wejścia 6 edycji, i tak prędko nie zagram (brak czasu / przeciwników).

Szósta edycja mocno zmieniła schemat budowy armii. Poniżej przedstawię kilka pomocnych porad.
Dark Eldarów na strzelaniu jest łatwo zbudować, ale już trudniej poprowadzić podczas rozgrywki. Przede wszystkim trzeba oprzeć trzon swojej armii o Venomy. Przede wszystkim z tego względu, że są małe i posiadają opcje transportu - czyli po prostu idzie je wszędzie schować. Kolejnym aspektem strzelającej gromadki jest wybór dowództwa. Jeżeli chcemy wyłącznie strzelanie, to pozostaje nam jeden wybór, a konkretnie Haemonculus. Według mnie dwoma słusznymi wyborami uzbrojenia są: liquifier gun lub hexrifle. Jako obstawę do niego można wystawić czterech Kabalite Truebronów lub czterech Wracków. Z tym że trzeba podkreślić, że jak dołączamy do oddziału Haemonculusa z hexriflem, to pozostałe modele również muszą zostac uzbrojone w broń długo dystansową. W jednostkach elitarnych mamy do wyboru Kabalite Trueborn lub Wracks. Uzbrojenie z naciskiem na dark lance / splinter cannony.

W slotach troops skłaniał bym jednak wybór Wyches. Jednym zdaniem odpowiem, że warto czasami mieć coś do kombatu. Trzy oddziały po pięć Wych w Venomach spokojnie dają rade w standardowych 1000 - 1300 punktach. Podobnie tyczy się to jednostek ze slotu fast attack. Konkretnie na obecnej edycji do gustu przypadły mi jednostki jakimi są Dark Eldar Beastmaster's. Kolejnymi jednostkami które dzięki nowej edycji zyskały na sile są: Dark Eldar Reavers i przede wszystkim Dark Eldar Scourges. Wszystko co jest "jump infantry" lub "jetbikes" DZIAŁA. Nie mogę niestety się wypowiedzieć na temat Dark Eldar Hellions, ponieważ nie miałem okazji nimi obecnie grać, a to z tego względu, że wybieram notorycznie jednostkę Dark Eldar Beastmaster, czyli przysłowiowe zoo.
Ostatecznie kończąc dodam tylko jedną informację dotyczącą jednostek ciężkiego wsparcia, a konkretnie na obecnej edycji nastawionej silnie na piechotę i jednostki typu "flyer" polecam Dark Eldar Razorwing Jetfighter oraz Dark Eldar Talos Pain / Cronos Parasite Engine. O ile pierwszy model sieje postrach wśród wrogich lataczy, o tyle druga jednostka sieje postrach wszędzie.

Na koniec opowiem krótko o portalu, a mianowicie trzeba przyznać jedno, że lekko go popsuto w myśl zasady (overwatch). Niestety na obecną chwilę opcja szarży z portalu została pogrzebana, ale na upartego można trochę pokombinować podczas rozgrywki, tak aby portal jakoś osłonic lub ukryć go za jakimś terenem. Nie wiem na ile obecna opcja będzie działać, ale warto spróbować.

Powodzenia czarna gromadko

Offline

#32 2012-10-21 17:27:54

flamel88

Pomywacz

Zarejestrowany: 2012-10-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: PodRozpiski

Witam wszystkich bardzo serdecznie Moim inauguracyjnym postem chciałbym dodać rozpiskę, którą mam zamiar
zagrać w przyszły weekend - pierwszy raz na zasadach 6ed przeciwko CSM. Za wszelkie uwagi i komentarze z góry będę wdzięczny


Rozpiska: Dark Eldar / Mroczni Eldarzy
format: 1250 pkt.


HQ "Dowództwo"
(1) Haemonculus (scissorhand, liquifire gun) 75

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(4) Kabalite Trueborn (4*blaster)
+ (1) Venom (night shields, 2*splinter cannon) 183

------------------------------------------------------------- 

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(9) Wracks (Acotyst, scissorhand, liquifire gun)
+ (1) Raider (night shields) 195

(5) Wyches (haywire grenades)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 125

(10) Kabalite Warrior (splinter cannon)
+ (1) Raider (splinter racks, night shields) 180

(10) Kabalite Warrior (splinter cannon)
+ (1) Raider (splinter racks, night shields) 180

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Reavers (heat lance, cluster caltrops) 98

(3) Reavers (heat lance, cluster caltrops) 98

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*dark lance, night shields) 115


-----------------
1249 punktów



Taktyka jest prosta, Kabalici fruwają i strzelają do piechoty ewentualnie Trueborni próbują ubić coś większego. Reaversy które są moim oczkiem w głowie rozjeżdżają i starają się coś usmażyć z heat lance. Wracki z Hemonem do kontry lub zajmowania obiektów. Wyche + Ravager są na pojazdy.
Uprzedzam pytania: Dlaczego nie kupiłem blasterów na zwykłych Kabalitach? -> Nie mam tylu to raz a ponadto, to mają być przeciwpiechotne platformy strzeleckie, a blaster marnuje mi przerzut z racka. Zastanawiam się też czy drugi splinter cannon na Venomie z Wychkami nie zamienić na night shielda. Z założenia ma to być oddział który się gdzieś kryje i wyskakuje na pojazd, więc nie wiem czy aż tyle sobie postrzelam. Z drugiej strony jeśli już odstawi Wyche i będzie free, to może z dwóch coś nawet ubić.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez flamel88 (2012-10-21 17:33:11)

Offline

#33 2012-10-21 18:50:02

Dragon

Kosmita z K-Pax

Skąd: United Kingdom
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 244
Punktów :   
Armia w W40: I'm a Space Marine

Re: PodRozpiski

flamel88 napisał:

Witam wszystkich bardzo serdecznie Moim inauguracyjnym postem chciałbym dodać rozpiskę, którą mam zamiar
zagrać w przyszły weekend - pierwszy raz na zasadach 6ed przeciwko CSM. Za wszelkie uwagi i komentarze z góry będę wdzięczny


Rozpiska: Dark Eldar / Mroczni Eldarzy
format: 1250 pkt.


HQ "Dowództwo"
(1) Haemonculus (scissorhand, liquifire gun) 75

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(4) Kabalite Trueborn (4*blaster)
+ (1) Venom (night shields, 2*splinter cannon) 183

------------------------------------------------------------- 

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(9) Wracks (Acotyst, scissorhand, liquifire gun)
+ (1) Raider (night shields) 195

(5) Wyches (haywire grenades)
+ (1) Venom (2*splinter cannon) 125

(10) Kabalite Warrior (splinter cannon)
+ (1) Raider (splinter racks, night shields) 180

(10) Kabalite Warrior (splinter cannon)
+ (1) Raider (splinter racks, night shields) 180

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Reavers (heat lance, cluster caltrops) 98

(3) Reavers (heat lance, cluster caltrops) 98

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*dark lance, night shields) 115


-----------------
1249 punktów



Taktyka jest prosta, Kabalici fruwają i strzelają do piechoty ewentualnie Trueborni próbują ubić coś większego. Reaversy które są moim oczkiem w głowie rozjeżdżają i starają się coś usmażyć z heat lance. Wracki z Hemonem do kontry lub zajmowania obiektów. Wyche + Ravager są na pojazdy.
Uprzedzam pytania: Dlaczego nie kupiłem blasterów na zwykłych Kabalitach? -> Nie mam tylu to raz a ponadto, to mają być przeciwpiechotne platformy strzeleckie, a blaster marnuje mi przerzut z racka. Zastanawiam się też czy drugi splinter cannon na Venomie z Wychkami nie zamienić na night shielda. Z założenia ma to być oddział który się gdzieś kryje i wyskakuje na pojazd, więc nie wiem czy aż tyle sobie postrzelam. Z drugiej strony jeśli już odstawi Wyche i będzie free, to może z dwóch coś nawet ubić.

Pozdrawiam

Szczerze, to nie ma się do czego przyczepić.
Jedyne co mogę dodać to to, aby wszystko co lata miało NS. Dodatkowo Ravager i jeden oddział Kabalite Warriors
zmieniłbym na dwa Razorwing Jetfighter'y. Haemonculus'owi mógłbyś wykupić te rękawiczki co zadają instanty. Reszta
bez zarzutów.

Offline

#34 2012-10-21 21:44:14

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Ja bym aby zastanowił się czy nie dało by się, na przykład zamienić tych cluster caltrops na coś innego. Wtedy starczyło by na night shieldy dla Venoma.
A tak po za tym, powtórzę to co powiedział Dragon. Wszystko wydaje się okey. Co do Razorwingów nie wypowiem się, ale powinny robić niezłe zamieszanie!


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#35 2012-10-21 22:17:43

flamel88

Pomywacz

Zarejestrowany: 2012-10-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: PodRozpiski

Windfang napisał:

Ja bym aby zastanowił się czy nie dało by się, na przykład zamienić tych cluster caltrops na coś innego. Wtedy starczyło by na night shieldy dla Venoma.
A tak po za tym, powtórzę to co powiedział Dragon. Wszystko wydaje się okey. Co do Razorwingów nie wypowiem się, ale powinny robić niezłe zamieszanie!

Zamieniłem splinter cannona na night shielda i teraz faktycznie Wyche są tylko przeciw-pancerne. Niestety nie mam modeli Razorwingów, ale to mój kolejny
must have, chociaż szczerze nie wiem czy bombardier nie będzie lepszy. Niestety póki co modelu brak. A testował go może ktoś z Was? Cluster caltropy pozostawiam, ponieważ uwielbiam rozjeżdżać wrogą piechote (mwahaha). A tak serio to wiadomo jak to jest z bikeami, trzeba nimi szafować umiejętnie i ostrożnie, a wtedy się spłacą.

Offline

#36 2012-10-22 15:17:20

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Ja tam nie jestem przekonany aby dawać i broń p.piechotą i p.pancerną na Reaverach. Na ogół albo się turbo bustuje
i nie ma czasu na strzelanie, albo wyskakuje z krzaczorów jak partyzant i strzela się z lanc. Jak Tobie się sprawdza to super i oby tak dalej


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#37 2012-10-25 18:28:39

flamel88

Pomywacz

Zarejestrowany: 2012-10-21
Posty: 3
Punktów :   

Re: PodRozpiski

To też tak ich stosuję jak napisałeś. Rozjeżdżam wroga dzięki temu że mam i broń przeciw-pancerną i caltropy

Offline

#38 2013-02-03 12:48:12

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Rozpiska planowana. Zgodne ze schematem do standardowych misji.


Rozpiska: Dark Eldar
format: 1500 pkt.


HQ "Dowództwo"
(1) Homunkulus (--)
(1) Drazar (--)

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Inkubów (1 klaweks + zabójczy szturm + półklewie)
(3) Groteski (Aberracja)
(10) Mandragor

-------------------------------------------------------------

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Kabalitów (--)
(10) Kabalitów (--)
(10) Wiedźm (--)
(10) Wiedźm (--)

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Grabieżców
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)

+ (1) Raider (działo dezintegrujące, dziób szturmowy, tarcze nocy, wzmocnione żagle eteryczne)

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Razorwing (2 działa dezintegrujące, działo rozpryskowe, tarcze nocy i 2 rakiety nekrotoksyczne)


-----------------



Coś zmienić? Chciałbym mieć armię do walki wręcz, ale ze wsparciem strzelniczym. W tym przypadku na walkę wręcz przygotowałem Wiedźmy, Groteski, Inkuby, Poskramiaczy Bestii, Drazara i Mandragory, a jako wsparcie strzelnicze: Kabalitów, Raidera, Razorwinga i Grabieżców.

Ostatnio edytowany przez Nomyszan (2013-02-05 09:43:22)

Offline

#39 2013-02-03 17:43:03

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Sugerowałbym danie Haemonowi jakiś broni. To samo tyczy się Wiedźm, najlepiej sprawdza się agonizer (nie wiem jak nazywa się w wersji pl).

Myślę, że dobrze by też było złączyć Poskramiaczy i dorzucić jeszcze jednego np. z ptakami dla woundów.

Ale lepiej niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie. Sugerował bym kierować się do Dragona.


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#40 2013-02-03 23:48:41

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Windfang napisał:

Sugerowałbym danie Haemonowi jakiś broni. To samo tyczy się Wiedźm, najlepiej sprawdza się agonizer (nie wiem jak nazywa się w wersji pl).

Myślę, że dobrze by też było złączyć Poskramiaczy i dorzucić jeszcze jednego np. z ptakami dla woundów.

Podzieliłem Poskramiaczy ponieważ przeczytałem o tym, że siła DE tkwi w manewrowości. Chodzi mi też o wielostronny atak. Homunkulusa już skleiłem, więc dla niego nic już nie będzie . Jeśli dam Wiedźmom agonizer to przekroczę 1500 pkt. czego nie chcę robić. I jeszcze chciałbym napisać, że mam dwa wolne sloty w troopsach i dwa wolne sloty w ciężkim wsparciu.

Offline

#41 2013-02-04 20:56:59

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Jeśli masz standardowego Haemona, to on w standardzie ma parę zabawek, na przykład venom blade.
Zgadza się, DE polega na manewrowaniu i szybkich atakach. Jak możesz to napisz co konkretnie masz i postaramy się coś zmontować.


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#42 2013-02-04 21:56:00

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Windfang napisał:

Jeśli masz standardowego Haemona, to on w standardzie ma parę zabawek, na przykład venom blade.
Zgadza się, DE polega na manewrowaniu i szybkich atakach. Jak możesz to napisz co konkretnie masz i postaramy się coś zmontować.

On miał tylko to co jest na pudełku. Chyba, że venom blade wygląda tak samo jak zwykły miecz. Nie mam jeszcze nic poza Hemonokulusem. Z powodu wolnych slotów, wprowadziłem pewne zmiany i rozszerzyłem rozpiskę do 2455 punktów.
Zmiany są następujące:


Rozpiska: Dark Eldar
format: 2445 pkt.


HQ "Dowództwo"
(2) Homunkulus (tygiel złorzeczenia, ostrze wysuszające)
(1) Starożytny Homunkulus (broń energetyczna, rękawica wzrostu)
(1) Drazar (--)

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Inkubów (1 klaweks + zabójczy szturm + półklewie)
(3) Groteski (Aberracja)
(10) Mandragor (Nocnego Bies)

-------------------------------------------------------------

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Kabalitów (Sybaryta + broń energetyczna, 2*szatkownica)
+ (1) Raider (--)
(10) Kabalitów (Sybaryta + broń energetyczna, 2*szatkownica)
+ (1) Raider (--)

(10) Wiedźm (2*rękawie hydry, Hekatriks + broń energetyczna)
(10) Wiedźm (2*rękawie hydry, Hekatriks + broń energetyczna)

(5) Dręczycieli (Akotysta + rękawica wzrostu)
+ (1) Venom (--)
(5) Dręczycieli (Akotysta + rękawica wzrostu)
+ (1) Venom (--)

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Grabieżców
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)

+ (1) Raider (działo dezintegrujące, dziób szturmowy, tarcze nocy, wzmocnione żagle eteryczne)

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Razorwing (2 działa dezintegrujące, działo rozpryskowe, tarcze nocy i 2 rakiety nekrotoksyczne)
(1) Talos (lanca termiczna + iniektor posoki)
(1) Kronos (duchowa pułapka + duchowy wir)


-----------------



A teraz pytania :
- Skąd wziąć te części ekwipunku na zamianę?
- Jak zmienić wygląd dowódców? (np. Starożytny Hemonokulus, Hekatriks, Nocny Bies)
- Model z mackami to Kronos czy Talos?

Myślałem nad 10 Dręczycielami, ale Raider jest dobrze widoczny i taki oddział będzie widoczny np. wśród ruin.

Ostatnio edytowany przez Nomyszan (2013-02-05 09:47:17)

Offline

#43 2013-02-05 17:53:39

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Nomyszan napisał:

Windfang napisał:

Jeśli masz standardowego Haemona, to on w standardzie ma parę zabawek, na przykład venom blade.
Zgadza się, DE polega na manewrowaniu i szybkich atakach. Jak możesz to napisz co konkretnie masz i postaramy się coś zmontować.

On miał tylko to co jest na pudełku. Chyba, że venom blade wygląda tak samo jak zwykły miecz. Nie mam jeszcze nic poza Hemonokulusem. Z powodu wolnych slotów, wprowadziłem pewne zmiany i rozszerzyłem rozpiskę do 2455 punktów.
Zmiany są następujące:


Rozpiska: Dark Eldar
format: 2445 pkt.


HQ "Dowództwo"
(2) Homunkulus (tygiel złorzeczenia, ostrze wysuszające)
(1) Starożytny Homunkulus (broń energetyczna, rękawica wzrostu)
(1) Drazar (--)

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Inkubów (1 klaweks + zabójczy szturm + półklewie)
(3) Groteski (Aberracja)
(10) Mandragor (Nocnego Bies)

-------------------------------------------------------------

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Kabalitów (Sybaryta + broń energetyczna, 2*szatkownica)
+ (1) Raider (--)
(10) Kabalitów (Sybaryta + broń energetyczna, 2*szatkownica)
+ (1) Raider (--)

(10) Wiedźm (2*rękawie hydry, Hekatriks + broń energetyczna)
(10) Wiedźm (2*rękawie hydry, Hekatriks + broń energetyczna)

(5) Dręczycieli (Akotysta + rękawica wzrostu)
+ (1) Venom (--)
(5) Dręczycieli (Akotysta + rękawica wzrostu)
+ (1) Venom (--)

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Grabieżców
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)
   (1) Poskramiacz Bestii (1 Szponiasty Bies)

+ (1) Raider (działo dezintegrujące, dziób szturmowy, tarcze nocy, wzmocnione żagle eteryczne)

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Razorwing (2 działa dezintegrujące, działo rozpryskowe, tarcze nocy i 2 rakiety nekrotoksyczne)
(1) Talos (lanca termiczna + iniektor posoki)
(1) Kronos (duchowa pułapka + duchowy wir)


-----------------



A teraz pytania :
- Skąd wziąć te części ekwipunku na zamianę?
- Jak zmienić wygląd dowódców? (np. Starożytny Hemonokulus, Hekatriks, Nocny Bies)
- Model z mackami to Kronos czy Talos?

Myślałem nad 10 Dręczycielami, ale Raider jest dobrze widoczny i taki oddział będzie widoczny np. wśród ruin.

Ok... to zacznijmy:

Co MI się nie widzi. Dragon pewnie doda coś jeszcze od siebie

HQ:
Haemonoculusy niech nie będą super przepakowane. Zwykłe starczają na ogół. Sugerował bym danie obu: ostrze jadowe oraz liquifire gun. Ten flamer ze zmiennym AP. Dołącz je do oddziału Wyszek.

ELITES:
Na Mandragorach nie znam się. Dragon ich wykorzystywał i jemu działały. W necie często wiara je krytykuje... więc pograj, obczaj czy Ci działają, a potem kup.

Inkuby. Klaweks (polska nazwa kojarzy mi się z jakimś klejem lub kaszą dla dzieci ) najlepiej bez pierdół dodatkowych. No i koniecznie muszą mieć transport. Mają 3+ Sv, ale dostaniesz 30 strzałów i będzie po oddziale.

Groteski to chyba jedyna jednostka piechoty która może łazić samopas i nie spadnie od byle pierdnięcia. Proponował bym dać im jakieś zabawki.. nie dużo, ale przydały by im się.

TROOPS:
Odpuść sobie na Warriorach broń energetyczną. Drogie to to aby. Sugerował bym splinter cannon zamiast szatkownicy... nie wiem jak to jest przetłumaczone w PL kodeksie, ale dosłownie tłumacząc - działko odłamkowe?! To co ma dwa profile i strzela jako Ciężka lub Szturmowa.

Wyche też potrzebują transportu. Hekatrixom daj agonizera... Przydały by się też granaty p.panc te co zwarcie robią.

HEAVY:
Talos - dodatkowa broń do walki wręcz, łańcuchy. Jak chcesz to daj im jeszcze te lance.

Zamiast Kronosa daj kolejnego Talosa. Kronos mimo, że fajny jest słabszy od swojego brata. Po za tym musisz być szybki, a on człapie się niemiłosiernie.


To bym zmienił w rozpisce patrząc na moje doświadczenie i to co było w poprzedniej edycji. Teraz pewnie będzie podobnie, ale zamiast Jednostek Elitarnych pójdziesz w Jednostki Szybkiego Reagowania. Zoo było już na poprzedniej edycji fajne i teraz tez powinno dawać radę. Pomyśl nad samolotami... 2 Razorwingi myślę, że potrafiły by narobić hałasu


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#44 2013-02-05 18:41:57

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Są trzy sloty Heavy Supportu, a 2 Talosy i 2 Razorwingi to wychodzi 4.
Myślałem o Kronosie, ponieważ produkuje pain tokeny i przesyła je sojusznikom.
Inkubom dołączę Drazara (do innej jednostki nie można go dołączać). Jeden Homunkulus pójdzie do Grotesek. Są duże to fakt, siła dobra, ale... 6+ Save'a. Jeśli nie ma z nimi HQ, to rzuca się w każdej turze kostką. "Jedynka" oznacza, że wpadły w szał i jednostkom swoim i wroga w zasięgu 2K6" zadają po 2K6 trafień z S5 AP- po czym giną . Dlatego myślę, że dodanie Hemonokulusa do nich jest całkiem dobrym pomysłem.

Offline

#45 2013-02-05 21:33:13

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Wszystko zależy jak chcesz grać na walce wręcz czy na strzelaniu. Na tą chwilę widać, że bardziej na walkę wręcz się nastawiasz.
Kronos faktycznie daje im PT, ale wpierw musi coś zabić. A aby zabić musi być w zasięgu i tu jest pies pogrzebany. Dlatego do oddziału Wych dołącza się Haemona aby dać im na start FnP, dzięki PT.
Nie jestem przekonany co do Drazera... zamiast niego wolałbym chyba Haemonoculusa lub Archona.

Kolejna sprawa jak chcesz rozwalać samoloty? Musisz mieć czym rozwalać hordy, oraz pojazdy. Zakładając, że chcesz mieć rozpiskę uniwersalną.


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Wieliczka BetonovĂŠ JĂ­mky MiletĂ­n