Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#286 2012-03-24 07:02:05

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

1. Jedyny aparat jaki teraz posiadam, to jest moja komórka, a i tak zdjęcia wychodzą kiepskie.
2. Nie mam czasu teraz się w to bawić. Może za tydzień.


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#287 2012-03-25 00:44:58

Meganob

Od niedawna z nami

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 30
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Okey, dzięki wielkie.

Offline

#288 2012-04-01 17:12:27

Meganob

Od niedawna z nami

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 30
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Niestety znowu potrzebuje przepisu na pomalowanie Orkowej skóry. Sorry, ale jestem bardzo wybredny
Przepraszam za kłopot, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego schematu malowania skóry.

Offline

#289 2012-04-01 19:51:40

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Orks - Orkowie

Meganob napisał:

Niestety znowu potrzebuje przepisu na pomalowanie Orkowej skóry. Sorry, ale jestem bardzo wybredny
Przepraszam za kłopot, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego schematu malowania skóry.

Znalazłem taki tutorial. Mam nadzieje że będzie odpowiadać.

Offline

#290 2012-04-04 14:26:24

Meganob

Od niedawna z nami

Zarejestrowany: 2011-01-30
Posty: 30
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Dziękuję Wilk'u. O to właśnie mi chodziło. Znalazłem ten artykuł już wcześniej i wypróbowałem go. Na zdjęciach wygląda to trochę inaczej niż na żywo. Ja postanowiłem zmienić trochę gamę kolorów, i zrobiłem tak:
1. Podkład (użyłem zwykłego matowego sprayu do samochodów), potem nałożyłem na całą powierzchnie skóry farbę ORKHIDE SHADE.
2. Następnie użyłem KNARLOCK GREEN który nakładałem na muskuły i miejsca wypukłe, zostawiając we wgłębieniach i zakamarkach farbę ORKIDE SHADE.
3. Następnie powtórzyłem krok drugi, ale użyłem farby CAMO GREEN, w stosunku takim, aby 1 i 2 kolor było minimalnie widać (doświadczeni malarze wiedzą o co chodzi).
4. Na całą malowaną skórę należy nałożyć farbę-wash GRYPHONE SEPHIA (w odpowiedniej ilości).
5. Po wyschnięciu washa GRYPHONE SEPIA, nakładałem następnego washa THRAKA GREEN.
6. Po zrobieniu tej czynności, farbą SCORPION GREEN rozjaśniłem skórę lekkimi muśnięciami. Nie należy dawać dużo farby, ponieważ chodzi o to, aby skóra nie była jednolita na całej powierzchni. Ja użyłem do tego bardzo cienki pędzel o rozmiarze 00(chyba).

Po tej całej operacji Orkowa skóra powinna wyglądać naprawdę imponująco. Wybaczcie że tak dużo napisałem, ale chciałem pomóc tym którzy mieli ten sam problem co ja.

Ostatnio edytowany przez Meganob (2012-04-11 23:10:04)

Offline

#291 2012-04-11 20:59:49

 miszel1997

Rzezimieszek

Skąd: szczecin
Zarejestrowany: 2012-03-24
Posty: 9
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Witajcie. Mam prośbę, a mianowicie: Czy ktoś z Was tu zgromadzonych, mógłby mi doradzić co najlepiej kupić?
Z jednostek do Orków posiadam już:
10 Burszujów
20 Chopaków
3 Trupikoptery
1 Herszta

Offline

#292 2012-04-11 21:19:46

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Ile razy jeszcze będę musiał zrobić megafacepalm'a? Nawet 77 razy, cytując z Pisma.
*Megafacepalm*
Co miesiąc przychodzi ktoś nowy, pisze dokładnie to samo co mój poprzednik, nie czytając nawet kilku poprzednich stron, dzięki którym poznałby odpowiedź.
A teraz się uspokajam i pytam się: Jaki klan zbierasz kolego?

PS. To wszystko jest z podstawki AoBR?


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#293 2012-04-11 22:39:16

 miszel1997

Rzezimieszek

Skąd: szczecin
Zarejestrowany: 2012-03-24
Posty: 9
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Zbieram klan "Złe Ksienżyce". Ostatnio dokupiłem jeszcze 5 Burszujów.

Ostatnio edytowany przez miszel1997 (2012-04-11 23:01:40)

Offline

#294 2012-04-11 22:52:32

 Lukullus

Dużo tu klawiatur zniszczył

39238019
Call me!
Skąd: Radomsko
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 947
Punktów :   
Armia w W40: Sisters of Battle

Re: Orks - Orkowie

Ksienżyce?  I to złe! (wtórny analfabetyzm)...


http://i833.photobucket.com/albums/zz260/Lord_Vampyre/Userbars/heretic.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7270/6939236350_8126fd4790.jpg



I'm awesome. High five!

Offline

#295 2012-04-11 23:10:36

 miszel1997

Rzezimieszek

Skąd: szczecin
Zarejestrowany: 2012-03-24
Posty: 9
Punktów :   

Re: Orks - Orkowie

Pisze na szybko, i w dodatku na psp.

Offline

#296 2012-04-11 23:20:54

 Lukullus

Dużo tu klawiatur zniszczył

39238019
Call me!
Skąd: Radomsko
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 947
Punktów :   
Armia w W40: Sisters of Battle

Re: Orks - Orkowie

Pośpiech w bitewniakach zabija marzenia!


http://i833.photobucket.com/albums/zz260/Lord_Vampyre/Userbars/heretic.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7270/6939236350_8126fd4790.jpg



I'm awesome. High five!

Offline

#297 2012-04-11 23:24:03

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Jeżeli kompletujesz klan "Złych Ksienżycy", to jedyne co Ci się przyda to:
- Herszt (obkujesz go plasticardem, i będziesz mógł go wystawiac jako Herszta w megablasze).
- 5 Burszujów (konkretniej wytniesz sobie 3 powerk lawy + 3 jakieś dowolne bronie typu: spluwa-rakietomiot / spluwa-wypalarka. Obkujesz ich plasticardem jak Herszta i masz konkretny oddział).
- 10 Nobów (przerób na Flash Gitz, doklej im spluwy, zwiększ ilość luf + jakieś kabelki, celowniki i amunicja. Masz wtedy Gadżeciarza jak się patrzy).

No i jak już jesteś tym żółtym, bogatym, złym Orkiem, to zaszastaj zielonymi, i kup sobie na bitspudle (lub innej stronie) części do konwersji AoBR'owych Chopaków. Polecam dużo spluw.


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#298 2012-04-12 20:02:25

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Orks - Orkowie

Gruby napisał:

No i jak już jesteś tym żółtym, bogatym, złym Orkiem, to zaszastaj zielonymi, i kup sobie na bitspudle (lub innej stronie) części do konwersji AoBR'owych Chopaków. Polecam dużo spluw.

Poniżej podrzucam dwa zestawy dzięki którym możesz urozmaicić swoich Boyzów, oraz uzbroić swoich Flash Gitzów

Post-Apocalyptic Guns

Big Post-Apocalyptic Guns

Więcej bitsów do konwersji możesz nabyć tutaj, lub tutaj albo tutaj.

Offline

#299 2012-05-04 22:45:20

 Piotruposz

Powergamer

Zarejestrowany: 2012-04-29
Posty: 156
Punktów :   
Armia w W40: Orks

Re: Orks - Orkowie

Wh40k to dla mnie nowy świat, jednak w związku z tym, iż szybko przygarnęli mnie w nim Orkowie, posiadam pełno pytań i wątpliwości dotyczących tejże rasy. Nasunęły się po przeczytaniu rulebooka i orkowego kodeksu. Niniejszy temat również przewertowałem. Ok, lecimy z pytajnym tsunami:

1. Klan oraz "fluff".

Postanowiłem malować swich Orków najpierw jako Deathskulls... potem Bad Moonz... następnie znów Deathskulls... Snakebites... a w końcu wróciłem z postanowieniem o Złych Ksienżycach (znacie to niezdecydowanie? x) ). Natrafiałem na informacje o graniu zgodnym z "fluffem" i zastanawia mnie, czy skład armii niezgodny z cechami klanu jest strasznym i niewybaczalnym faux pas? :p
Chciałbym budować armię "po swojemu" (oczywiście bez tak chorej przesady by dla barw Snakebites tworzyć grupę składem typową dla prendkoświrów) i pomyślałem, że motywem przewodnim armii mogłyby być barwy Bad Moonz, a jednostki "niepasujące" do BM mogłyby zostać w barwach innych jako "najemnicy". Co Wy na to, czy to rozsądne rozwiązanie?

2. Niejasności w Kodeksie.

Niektóre rzeczy dotyczące dowódców są dla mnie niejasne. Mianowicie w grupie badassów wymienianych z nazwisk (spośród których w armii możemy mieć tylko jednego) podano tylko 4 (Ghazghkull Thraka, Dok Grotsnik, Wazdakka Gutsmek, Old Zogwort), a inni (Snikrot, Zagstruk, Badrukk) figurują jako warianty do awansowania któregoś z Orków w danej jednostce. Czy to oznacza, że trójki z drugiego nawiasu nie obowiązuje zasada "1 znany Herszt na armię" i można mieć dla przykładu:
Ghazghkulla na dowodzeniu i jednocześnie wśród Stormboyzów Zagstruka, a z komandosami Snikrota?

3. Planowany skład armii.

Jak na razie z moich powierzchownych informacji i zerowego doświadczenia ułożyłem w głowie plan armii w skład której wchodziłoby:

a) dużo Chopaków,
b) Stormboyz (ewentualnie z Zagstrukiem by wyciągnąć więcej możliwości z oddziału),
c) Komandosi (jw tylko ze Snikrotem),
d) Burna Boyz+ ew. Lootas (a do nich być może jakiś transport),
e) Nobz (opcjonalnie Painboy wśród nich),
f) Groty jako mięso armatnie z przodu + Groty jako operatorzy dział na tyłach.

b) i c) zainteresowały mnie głównie z powodu możliwości szybkiego dotarcia do wroga.
Czy do takiego zestawu można by dobrać jeszcze Wielkiego Meka lub jakiś Heavy Support w postaci Killa Kans lub Deff Dredów?
To moje luźne plany, które nie są niestety poparte doświadczeniem, gdyż dopiero zacznę tworzyć swoją watahę od podstaw. Mało tego: w dużej mierze kieruję się poczuciem estetyki i boję się, że może to być brzemienne w skutkach, jak wybieranie przez kobietę laptopa w oparciu o kolor obudowy. W związku z tym proszę o naprostowanie strategicznych błędów w owych planach, argumentowanie dlaczego powinienem postępować tak, a nie inaczej oraz nakierowanie na rozsądniejszą drogę (o ile ta jest zła) :-)

4. Kwestia malowania.

Pierwsze dopiero przede mną. Jestem już praktycznie zdecydowany na farby Vallejo Game Color, gdyż akurat trafiłem na farbkową rewolucję w GW, która mnie odpycha, a w szczególności gama rzadszych farb o nazwach Layer 1 i 2. Jednak waham się z powodu opinii, iż Vallejo łatwo oddzielają się od pigmentu i innych mrocznych legend o tym, że to jedynie farby Citadel potrafią dobrze pokryć figurkę. Jak to jest naprawdę? Kto używał farbek Vallejo oraz Citadel i może się wypowiedzieć czy warto te pierwsze kupować? Jeżeli nie to co począć z Citadelami? Polować na kolory ze starej gamy, czy kupić nowe, opierając się jedynie na tych z rodzaju Base?

To tyle. Wybaczcie ilość, ale wolałem się nie rozdrabniać, pisząc 10 postów pod sobą. Starałem się by ten był przejrzysty. Wszystkim z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i rady :-)

Offline

#300 2012-05-04 23:19:12

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

1.Ta... u księżyców jak najbardziej ujdzie
2.Tu się trochę pomyliłeś. Z "Wielkiej Czwórki" nie musisz się ograniczać tylko do jednego z nich, ale możesz mieć tylko jednego takiego samego np. masz zogworta i thrakę, ale nie możesz mieć dwóch thraków [to tak jakby mieć 2x Stalin, 1 już za dużo ]. Co do tej trójki to tak samo jak poprzednio.
3.a) no shit sherlock Tylko shooty
   b) jak nie masz na co wydać punkty to możesz zainwestować, bo to solidna jednostka, nawet bez zagstruka.
   c)nie, nie i jeszcze raz nie! Tchórze, cieniasy i drogie chopaki! Nie opłaca się na BM-ów
   d)Burnasi- no... dla klimatu, tak. Ale daj im jakąś pancerfurkę, żeby sami po polu nie latali [możesz im dać wielkiego meka tutaj jakiegoś jako dowódcę]
   e)Painboy- opcjonalnie? Kolego, wywal przy nim to słowo bo to herorkezja! Tak to nobów brać, brać, kur** mamunia! Dobrzy, szczególnie do bm-ów opcja mega
   f)Groty- mile widziane przed chłopakami, na działkach też mogą być, ale ja bym wziął szaberfurkę.
4. Na samych base'ach to nawet na tabletop nie pomalujesz. Spróbuj armypaintera, w bardzie ciekawy zestawik można nabyć.


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs.