Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#1 2015-09-12 23:30:28

 dexiu

Właśnie zaczął

2055887
Skąd: Katowice/Zabrze
Zarejestrowany: 2010-08-14
Posty: 47
Punktów :   
Armia w WFB: Intensywnie się rozglądam
Armia w W40: Orks, orks, orks... i Tau...

WH 40k - Fire Frenzy 2015 3-4 październik 2015 Kozłów koło Gliwic

Śląskie Środowisko graczy "HLoS", a także członkowie klubu gier wszelakich "Szybki Szpil" zaprasza na turniej klasy Challenger "Fire Frenzy 2015"

SPONSORZY:

http://goblin.sklep.pl/images/logo(1).png
Goblin Rybnik

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/q89/s720x720/12010625_1689376704625331_7436205546265537554_o.jpg
GameMat.eu

http://www.microartstudio.com/layout/logo.gif
Micro Art Studio

https://www.coolminiornot.com/shop/media/catalog/category/Titan_Forge_Logo.jpg
Titan Forge

http://i1005.photobucket.com/albums/af173/Artur_Kromlech/Kromlech_logo_2014_01_zps4e917646.png 
Kromlech.eu

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Lokalizacja:  Dworek "pod Platanem" Kozłów ul. Marcina 35
Wpisowe:  55zł.*
Termin:  3 - 4 października 2015
Limit graczy: na ten moment nie określony
Nocleg: na miejscu w kilkuosobowych pokojach na terenie ośrodka - potrzebny śpiwór
Dodatkowe informacje organizacyjne:
•Gramy na sali gimnastycznej, a że będzie jesień warto zabrać dodatkowego polara/sweterek.
•TRZEBA TEŻ ZABRAĆ ZE SOBĄ RĘCZNIK, bo ośrodek nie oferuje takowego w ramach zakwaterowania.
*W dniu przyjazdu cena za turniej wynosi 65 zł

SĘDZIOWIE:

Sędzia główny: Sebastian"Dexiu" Nowak
Sędzia liniowy: Radosław "Młody Inkq" Szerląg

RAMY CZASOWE:

Sobota
8:30 - 9:30 zapisy
9:30 - 12:30 I bitwa
12:30 - 13:30 Przerwa obiadowa
13:30 - 16.30 II bitwa
16.40 - 19.40 III bitwa

Niedziela
9:00 - 12:00 IV bitwa
12:15 - 15:15 V bitwa
15:30 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

Za nie przestrzeganie harmonogramu będą dodawane graczom punkty karne. Za przekroczenie 5 min czasu z harmonogramu obaj gracze otrzymają 2PK, po przekroczeniu czasu bitwy o 10min obaj gracze dostają wynik 0:0.

ZGŁOSZENIA:

W celu zgłoszenia się na turniej należy:
• Wysłać zgłoszenie na firefrenzy@hlos.pl
• Dokonać przedpłaty na konto Sebastian Nowak 06 1050 1214 1000 0022 9247 2780  w terminie 25 wrzesień 2015. Wpłata za turniej po tym terminie wynosi  65zł.
• Do 27 września 2015 godz. 23:59:59.9999 wysłać poprawną rozpiskę na mail firefrenzy@hlos.pl

Info dla Ślązaków, Przemo
Dane do przelewu za prosiaka:
36 1140 2004 0000 3602 3589 8959
Przemysław Czyrwik

REGULAMIN:
Zasady tworzenia armii:

Do turnieju dopuszczone są:
• armie podstawowe na 1500 pkt z dodatkowymi dwoma Slotami Fire Frenzy do wyboru, każdy po 350pts. Zatem cały format rozpiski to 1850 pts. - (więcej szczegółów tworzenia FFS na dole postu)
• Obowiązują zasady 7ed. Warhammera 40.000 wraz z PKZ oraz FAQ.
• Każdy gracz musi posiadać podręcznik z którego zasad korzysta (Codex/Suplement/White Dwarf/Stronghold Assault/etc.) - Nie wymaga się wersji papierowej jednak w kwestiach spornych gracz musi udostępnić sędziemu podręcznik do wglądu.
• Każdy gracz ma obowiązek posiadania wszystkich wykorzystywanych templatów, kostek oraz miarki. Za brak któregokolwiek z powyższych gracz otrzymuje 1DP karny (max 3) 
• Armia musi być budowana na zasadach battle-forged.
• Dozwolona jest dowolna kombinacja detachmentów: CAD, Allied Detachment, Formation Detachment oraz wszystkich detachmentów opisanych w poszczególnych Codexach.
• Dozwolone są Dataslate
• Dozwolone są Lords of War 
• Dopuszczone są wszystkie fortyfikacje ze Stronghold Assault** - wymagane jest posiadanie oryginalnych modeli, lub ich ekwiwalentów o ZBLIŻONYCH rozmiarach i kształtach (ocena subiektywna sędziego). Fortyfikacje, które odbiegają wymiarami od oryginałów będą usuwane ze stołów i traktowane jako zniszczone. W razie wątpliwości, można wysłać maila ze zdjęciem na adres firefrenzy@hlos.pl podany adres w celu weryfikacji wymiarów i wyglądu.

Niedozwolone są:
• Imperial Armour,
• Apocalypse (wraz z dodatkami),
• Escalation

** Fortyfikacje których modeli nie ma mają następujące wymiary:

PROMETHIUM RELAY PIPES
-Long Section 6'' x 2''
-Short Section 3'' x 2''

OBSTACLES
-Tanglewire 6'' x 2''
-Barricades 6'' x 2''
-Tank Traps 6'' x 2''

ZASADY TWORZENIA FIRE FRENZY SLOT (FFS)/b]

Każda armia oprócz spełnienia zwykłych wymagań związanych z podziałem na detachmenty, musi również spełniać następujące kryteria:

Armia dzielona jest na dwa elementy: rdzeń (CORE) oraz FFS.
CORE to 1500 punktów. FFS to 350pkt.
W ramach tworzonej armii, gracz musi posiadać stały i niezmienny rdzeń (1500 pkt) oraz może stworzyć do dwóch FFS (po 350 pkt.) każdy (musi mieć minimum 1). W efekcie, tworzona jest więc armia która jest de facto formatem 1500 + 2 x 350, przy czym muszą zostać zachowane następujące ograniczenia:
- Nie można punktów pozostałych w rdzeniu wykorzystać w FFS. (Jeżeli rdzeń ma np. 1495 pkt., to nie można stworzyć FFS, który ma 355. Analogicznie, jeżeli FFS ma 300 pkt. to nie można stworzyć CORE, które ma 1550 pkt.)
- Dana pozycja w rozpisce MUSI W CAŁOŚCI mieścić się w jednej z części (FFS lub CORE). Nie ma możliwości wzięcia np. oddziału 30 orków, z którego 20 jest w CORE, a pozostałe 10 w FFS.

- Dla oddziałów umieszczonych w rdzeniu nie wolno dokupować dodatkowych opcji w ramach FFS i odwrotnie (np. W FFS nie można wykupić Melta Bomb dla sierżanta z oddziału, który został umieszczony w rdzeniu).

- Jeżeli została wzięta formacja, to musi ona w CAŁOŚCI zmieścić się w FFS lub CORE. Nie ma możliwości podzielenia np. Skyhammer Annihilation Force w taki sposób, że dwa oddziały Assault Marines są w CORE, a pozostała część formacji w FFS.

- Dla detachmentów będących zbiorem formacji (np. Decurion, Craftworld Warhost itp.) dopuszczalne jest rozmieszczanie poszczególnych formacji między CORE i FFS. Formacje te jednak muszą spełniać warunki detachmentu, z którego pochodzą oraz mieścić się w całości, w obrębie FFS/CORE. Poniżej podano przykłady prawidłowego i nieprawidłowego wykorzystania detachmentów złożonych z formacji:

Przykład 1:

Detachment Craftworld Warhost składa się z następujących formacji: Windrider Host (za 500 pkt.), 1x Wraithconstructs (za 200 pkt.), Outcasts (za 60 pkt.) oraz Heroes of the Craftworlds: (100 pkt.).
Gracz decyduje się umieścić Windrider Host w FFS nr 1, Wraithconstructs oraz Heroes of the Craftworlds w FFS nr 2, a pozostałą część w CORE. Jest to NIEDOPUSZCZALNE, gdyż formacja Windrider Host Przekracza wartość FFS (max. 350 pkt). Nie ma możliwości podziału tej formacji część na FFS a reszta na core.
Przykład 2:

Detachment Craftworld Warhost składa się z następujących formacji: Windrider Host (za 350 pkt.), 1x Wraithconstructs (za 200 pkt.), Outcasts (za 60 pkt.) oraz Heroes of the Craftworlds: (100 pkt.).
Gracz decyduje się umieścić Windrider Host w FFS nr 1, Wraithconstructs oraz Heroes of the Craftworlds w FFS nr 2, a pozostałą część w CORE. Jest to NIEDOPUSZCZALNE, gdyż jeżeli gracz zdecyduje się wykorzystać FFS nr 2, to powstała w ten sposób detachment Craftworld Warhost nie spełnia zasad (brak formacji typu core, którą jest Windrider Host)

Przykład 3:

Detachment Craftworld Warhost składa się z następujących formacji: Windrider Host (za 500 pkt.), 1x Wraith Constructs (za 200 pkt.), Outcasts (za 60 pkt.) oraz Heroes of the Craftworlds: (100 pkt.).
Gracz umieszcza wszystkie te elementy w CORE. Jest to przykład poprawnie wykonanej rozpiski (całość mieści się w CORE).

Przykład 4:

Detachment Craftworld Warhost składa się z następujących formacji: Windrider Host (za 350 pkt.), 1x Wraith Constructs (za 200 pkt.), Outcasts (za 60 pkt.) oraz Heroes of the Craftworlds: (100 pkt.).
Gracz decyduje, że elementy Wraith Constructs, Outcasts oraz Heroes of the Craftworlds zostaną umieszczone w Core, Windrider Host w FFS nr 1. W FFS nr 2 tworzy inny Windrider Host za 345 pkt. Jest to przykład poprawnie wykonanej rozpiski - ani CORE, ani FFS nie są przekroczone punktowo. Dodatkowo, niezależnie od wybranego FFS, elementy Craftworld Warhost spełnają jego zasady. (Zawsze jest core w postaci jednego z Windrider Hostów)

- Możliwe jest dzielenie np. CADa oraz Allied Detachment pomiędzy CORE i FFS pod warunkiem, że niezależnie od wybranego FFS, wszystkie zasady CAD i Allied Detachment są zachowane. (podobnie jak wyżej).
Tuż przed określaniem Warlord Traitów oraz Mocy Psionicznych gracze wymieniają się rozpiskami, a po zapoznaniu się z takowymi, każdy z graczy wybiera FFS, którego będzie używał w czasie danej bitwy informując o tym przeciwnika. Obydwaj gracze robią to równocześnie, zapisując nr FFS i ujawniając go w tym samym czasie, co przeciwnik. Nie może dojść do sytuacji, gdy gracz decyduje się na wybór FFS po zobaczeniu wyboru przeciwnika (chyba, że gracz posiada tylko jeden FFS).

[b]Rozpiski:
1.    Rozpiskę sporządzamy w notatniku w formacie ".txt"
2.    Używamy nazw angielskich jednostek i wyposażenia.
3.    Nie wpisujemy w rozpiskę domyślnego ekwipunku.
4.    Nie umieszczamy w rozpisce kosztów cząstkowych.
5.    Jasno oznaczamy Warlorda i Primary Detachment.
6.    Wskazujemy wyraźnie, które modele należą do których Detachmentów.
7.    Jeśli mamy wybrać jedną z kilku dostępnych zasad ogólnych (np. Chapter Tactics) to robimy to przy każdym Detachmencie.
8.     Jeśli możemy wymienić sprzęt na inny za darmo, to wpisujemy w rozpisce tylko wariant inny, niż domyślny.
9.    Transportery dedykowane wpisujemy przy Detachmencie, a nie zbiorczo na spodzie rozpiski.
10.    Dokładnie podliczamy wszystkie punkty przy unitach, liczbę modeli, unitów oraz warpchargy.


Schemat rozpiski: napisał:

Gracz: (imię, nick, nazwisko, ID ligowe, główna armia)

PRIMARY DETACHMENT: (nazwa i źródło detachmentu – codex,rulebook itp)

HQ1: (liczba modeli), nazwa, wykupione opcje, odwołanie do wykupionego transportu - suma punktów bez doliczonego kosztu transportu - WARLORD
HQ2: (...), ... - x pts

Elite1: (...), ... [x pts]


Troop 1: (...), ... [x pts]
...

FA1: (...), ... [x pts]


HS1: (...), ... [x pts]


LOW: (...), ... [x pts] 

Transport1: (liczba modeli) nazwa, wykupione opcje, (...), ... [x pts]
Transport2: (...), ... [x pts]
...

DETACHMENT 2: (nazwa, typ i źródło detachmentu)

HQ1: (...), ... [x pts]


Elite1: (...), ... [x pts]


Troop 1: (...), ... [x pts]


FA1: (...), ... [x pts]


HS1: (...), ... [x pts]


Transport1: (...), ... [x pts]
...

FORTYFICATION:  (nazwa, wykupione opcje, ...) [x pts]

[DETACHMENT X/Y/Z]: (nazwa, typ i źródło detachmentu)

Models: ...
Units: ...
Warpcharge: ...
TOTAL: ... pts

FIRE FRENZY SLOT 1:
   PRIMARY DETACHMENT:

Elite3: Nazwa (Opcje, bez opcji domyślnych i transportu) (pkt.)

   DETACHMENT 2:

Troop4: Nazwa (Opcje, bez opcji domyślnych i transportu)[Transport 2] (pkt.)
Transport2: Nazwa (Opcje, bez opcji domyślnych) [Slot4] (pkt.)

FIRE FRENZY SLOT 2:
   DETACHMENT X:

HQ2: Nazwa (Opcje, bez opcji domyślnych i transportu) (pkt.)
HS2: Nazwa (Opcje, bez opcji domyślnych i transportu) (pkt.)

Za wysłanie Rozpiski do 25 Września włącznie na firefrenzy@hlos.pl dodatkowe 5DP do klasyfikacji generalnej.
Za przesłanie rozpiski w niewłaściwym formacie będą odejmowane 2 punkty, za popełnienie błędu i poprawkę w terminie 2 dni odejmujemy 2 punkty – za brak poprawki do turnieju brak punktów za rozpiskę. Za stwierdzenie na turnieju błędnej rozpiski i/lub zmiany rozpiski w stosunku do poprawnej przesłanej, gracz będzie surowo karany wraz z możliwością usunięcia z turnieju.


KLARYFIKACJE TERENÓW:

Tereny będą ustawione przed turniejem, bez możliwości ich przestawiania w trakcie turnieju, zachęcamy również do omówienie z przeciwnikiem klaryfikacji terenów, żeby uniknąć nieporozumień. Graczy przyłapanych na przesuwaniu terenów sędzia ma prawo ukarać ujemnymi punktami do klasyfikacji generalnej. Ponieważ na Śląsku wszystko jest lepsze tereny są klasyfikowane według następujących zasad.

ŚLĄSKIE FAMILOKI - stojące od wieków robotnicze familoki ze Śląska opierały się potężnym szkodom górniczym, dlatego też nawet broń 41. Millenium nie jest w stanie naruszyć ich solidnej konstrukcji.
Wszystkie ruiny, posiadające piętra dają Cover 4+ dla modeli wewnątrz nich (w przypadku modeli z zasadą Monstrous Creature, Gargantuan Creature, oraz wszystkich pojazdów z Super Heavy włącznie, wymagane jest zasłonięcie przynajmniej 25% modelu). Dodatkowo, każda broń wykorzystująca wzorniki wymaga zadeklarowania, w które piętro uderza. Jednostki z zasadą infantry mogą uderzać jednostki które znajdują się nie wyżej/niżej niż jedną kondygnację od tej, na której się znajdują, chyba że mają zasadę Jump/Jet Pack. Broń wykorzystująca zasadę Barrage, może uderzać tylko to piętro, na którym wyląduje środek znacznika.
W przypadku gdy model znajduje się za budynkiem dostaje Cover 5+.

IMPASSABLE TERRAIN - Jednostki nie mogą wchodzić na tereny sklasyfikowane jako impassable terrain chyba, że mają zasadę Jump, Jet Pack, Jetbike, Flyer lub Flying i możliwe jest ustawienie modelu tak, by CAŁOŚĆ podstawki zmieściła się na terenie i model stał stabilnie. Zasada ta NIE DOTYCZY jednostek z zasadą Super Heavy i Gargantuan Creature.

DĄBROWSKIE BORY - Las, który jest traktowany jak Area Terrain dający Cover 5+. Modele z zasadą Gargantuan Creature, Super Heavy i wszystkie pojazdy, otrzymują osłonę, jeżeli znajdują się w obrębie Dąbrowskich Borów przynajmniej 50% podstawki (lub modelu w przypadku pojazdów).

OCENA MODELARSKA I HOBBYSTYKA:

Na turnieju nie wymaga się pomalowanych modeli jednakże będzie możliwość zdobycia 18 punktów za pomalowanie i/lub wymodelowanie figurek. W GRZE NIE UŻYWAMY CHAMSKICH PROXÓW (Nie wiesz co to znaczy wyślij zdjęcie proxa na mail firefrenzy@hlos.pl) ORAZ POSIADAMY WYSYWIG (choć tu dopuszczalne są lekkie odstępstwa w granicach rozsądku). Wszelkiego rodzaju puste podstawki, gumoludy i kartoniki będą usuwane ze stołów i traktowane jak zniszczone.

MALOWANIE [0 - 7pkt]

0pkt - mniej niż 1/3 (33,3%) modeli pomalowane trzema kolorami (podkład to nie kolor)
1pkt - mniej niż 2/3 (33,3%) modeli pomalowane trzema kolorami (podkład to nie kolor)
3pkt - mniej niż 100% modeli pomalowane trzema kolorami (podkład to nie kolor)
5pkt - modele wycieniowane, armia jest pomalowana z dbałością o szczegóły
7pkt – armia pomalowana na wysokim poziomie, wszystkie detale są wycieniowane, (oczy, kamyki eldarskie itp.)

PODSTAWKI [0 - 2 pkt]

0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem

OZNACZENIA ODDZIAŁÓW [0 - 2 pkt]

0 pkt - występują oddziały nieoznaczone które można pomylić z innymi[np.
dwa tactical squady o identycznym malowaniu]
1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały[np. cyfry na naramiennikach]
2 pkt - oddziały można rozróżnić na pierwszy rzut oka bez potrzeby udzielania wyjaśnień przez właściciela

DODATKOWE [0 - 7 pkt]

0 - 3 pkt - ciekawe konwersje, niestandardowe modele
0 - 2 pkt - jednolity schemat armii, wg. uznania sędziego
0 - 2 pkt - WOW dodatkowe punkty wg. uznania sędziów za elementy nie ujęte w innych podpunktach (klimatyczne malowanie, ozdobniki, itp.)

PUNKTACJA:
W każdej grze możliwe jest zdobycie następującej ilości punktów:
- Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę)
- max 6VP za kill pointy (liczymy różnicę i ta różnica daje nam VP)
- Eternal War zależnie od misji
- First Blood, Linebreaker, Slay the Warlord
- Gracz otrzymuje dodatkowy 1VP za każde 2 rany/HP zadane modelom z zasadą SH/GC. dodatkowo za zabicie model się liczy jako jeden kill point

Obowiązująca lista Tactical Objectives:

D46 # no. karty TO # Tactical Objective # Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 11 Secure Objective 1
22 12 Secure Objective 2
23 13 Secure Objective 3
24 14 Secure Objective 4
25 15 Secure Objective 5
26 16 Secure Objective 6
31 42 BEHIND ENEMY LINES —Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
32 44 ASCENDENCY —Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
33 45 SUPREMACY —Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
34 51 OVERWHELMING FIREPOWER — Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
35 52 BLOOD AND GUTS — Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
36 53 NO PRISONERS —Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
41 54 HUNGRY FOR GLORY —Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
42 62 WITCH HUNTER — Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
43 63 SCOUR THE SKIES — Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Fyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
44 64 ASSASINATE — Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
45 65 DEMOLITIONS — Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
46 66 BIG GAME HUNTER — Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika

MOŻNA ZAMIENIĆ KARTY 11-16 NA KARTY KODEKSOWE, Z ZASTRZEŻENIEM ŻE TAM GDZIE NA KARCIE MAMY TYLKO D3 TA WARTOŚĆ WYNOSI 2, JEŻELI SĄ DWIE OPCJE I JEDNA TO D3, A DRUGA D3+X TO PIERWSZA WYNOSI 1, A DRUGA 2 (BEZ X)   

KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:

1. Generowanie mocy z Rulebooka.
2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik. Gracz, który pierwszy wystawia znacznik wybiera czyje znaczniki będą użyte.
3. Rzut na to kto wybiera stronę.
4. Losowanie Warlord Traitów
5. Rzut za Night Fight (tylko jeśli gracze tak zadecydują).
6. Rzut na to kto zaczyna - zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy.
7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna.
8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów.
9. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu.
10. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia.
11. Przejęcie Inicjatywy.

MISJE:
w trakcie burzy mózgów - być może będą tajne aż do turnieju...

ZGŁOSZENI:
W - wpłata
R - rozpiska
DR - dobra rozpiska

1. mlodyrs
2. Gos
3. falus ??
4. szczur ??
5. KvaN
6. pokrzyw
7. Enzeru
8. grzelich
9. Gniła
10. Veber
11. przemosan
12. Squido
13. Zyt WR
14. SwistakCZC
15. Remora
16. Guardian
17. Tiggar
18. Pjerunek
19. Cebul
20. Ken
22. Rafał "The patriot"
23. Vladdi
...

Zmiana 09-09-2015 - zmiana terminu rozpisek na 27.09.2015

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotele Niemcy Lodging Benin