Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Marjan
2010-04-02 10:19:27

A klimaciarz orkowy to już nie jest przyjemnym przeciwnikiem, co? ;P

gen. Szrama
2010-03-22 12:42:04

Klimaciarz Chaośnik jest poza tym bardzo miłym mi przeciwnikiem (jak Zużu ;P) i nawet jak się wymaksuje to i tak miło się przegrywa teoretycznie wygrany mecz

Zuzoslav
2010-03-22 11:16:42

WoCh jest o tyle fajniejszy od orków, że raczej wiesz czego możesz się spodziewać po swoich żołnierzach, tu nie ma żadnych animozji małego Ld czy innych takich rzeczy. Do tego masz przerzuty paniki więc raczej wątpliwe, że ucieknie ci więcej niż jeden oddział na raz. Po za tym jak już wspomniano jest nieziemsko pancerny, a i oddziały możesz mocno wyżyłować, ale o tym już mówili. No i najważniejsze- figurki Chaosu są najładniejszymi figurkami w Warhammerze

Bleachu
2010-03-21 22:08:10

Duzo tez zalezy od gracza.

gen. Szrama
2010-03-21 21:30:21

Obie armie są "wedle humoru". Jak masz chęć kogoś skopać, to zrobić można tylko dobrą rozpiskę WoChem. Nawet, jeśli pierwszy raz widzisz podręcznik, ale znasz mniej więcej już zasady gry. U orków rozpiski są z reguły co najwyżej przeciętne. Nie ma co ukrywać, że masa masą, ale prawdopodobieństwo niewysejwowania regimentu chosenów Żuża na ostatnim turnieju było tak katastrofalnie małe, że winno być zbanowane ;P. Jak nie wiesz o co chodzi - cała armia Żużosława poszła w pył praktycznie bez strat prócz jednego regimentu, okrążonego ze wszystkihc stron. Zabiłem mu jednego chosena, a on mi wyrżnął armię W PIEŃ. Przypadek ze Steam Tankiem uważam za statystyczny wyjątek .

Bleachu
2010-03-21 18:23:53

Mądre posunięcie. O&G już grałeś, może teraz zagrasz WoChem?

Konrad
2010-03-21 18:18:16

Szczerze mówiąc mam sentyment do obu tych armii. Teraz zupełnie nie wiem... Moze zbierać obie ?
- Zapomnij - powiedział portfel.
Narazie pogram na proxach, zobacze którą armią mi się lepiej gra i dokonam wyboru.

Bleachu
2010-03-21 17:05:17

Czemu każdy jest za WoCh? Orki&Gobliny to też całkiem niezła armia.

Master
2010-03-21 16:48:38

Ja jestem za WoCH. Mają super figurki, ciekawe zasady specjalne i magię, są pancerni, twardzi, silni oraz świetnie uzbrojeni i wyszkoleni. Potężni (choć drodzy) bohaterowie dopełniają dzieła zniszczenia. Jak najbardziej polecam tę armię.

Bleachu
2010-03-21 12:41:28

Konrad jak chcesz grać O&G to graj, nie sugeruj się tym że inni mówią że są lepsi,  każda armia ma swoje plusy i minusy. Na taki WoCh wystarczy magia metalu i leżą. Jak już chciałeś grac O&G to nie ma sensu zmieniać armii. Każdy gracz ma jakiś sentyment do swojej armii.

MARDUK
2010-03-21 11:07:40

Pokieruj się przy wyborze klimatem armii a nie siłą czy ładnością. Jeżeli jesteś wystarczająco szalony, proponuję ci wieczną służbę Bogom Chaosu, jeżeli jesteś wystarczająco zielony i przesłanie "WAAAGHH" nie jest ci obce to tylko Orki.

Gram WoChem to coś moge na ich temat popisać.
Wojownicy są drodzy punktowo, mają teraz tanie ładne figsy w plastiku więc zakupienie ich, kieszeni twojej nie zaboli. Ale "drogość" punktowa jest minusem i na nic się zdaje pancerz kiedy walą do ciebie z dział, katapult, miotaczy ognia, obrzucają cię magią i gobosami ehhhmm i bogowie wiedzą z czym tam jeszcze. Kiedy jedziesz dumnie swoimi rycerzami i na drodze stoi przećpany fanatyk gobliński zapomnij o mega pancerzu;) Mięso więc musi być, najlepiej więc psy i jeszcze raz psy. To armia typowo naporowa, ty idziesz a inni walą do ciebie jak na strzelnicy. Podręcznik jest zwalony, opcji kombinowania jest mało, ale czego się spodziewać po Phillu Kellym. Taktyka jest mocno zawężona bo jednostki były na jedno kopyto robione (brakuje latajek - są tylko dyski), brakuje jednostek ze skrimishem (przeklęci odrzuceni powinni mieć tą opcję), scoutów też nie uświadczysz.  Z cora interesuj się tylko maruderami i psami. Ze speciala rycerze i wybrańcy są godni zainteresowania z naciskiem na rycerzy. Z rarów Hellcannon i ołtarz można polecić . Do podręcznika Phill wrzucił masę badziewia z bestii chaosu typu ogry, dragonogry, trolle, Saggothy, olbrzymy aby stworzyć pozory wielu opcji i wyboru, ale olej to, to jest jakieś nieporozumienie moim skromnym zdaniem. Wojownicy gdyby byli cenowo bardziej przystępni było by nieźle. Jeżeli postawisz rozpiskę na magię to siły przebicia już nie będzie w hordzie (magowie absurdalnie drodzy, ale w 6 ed też tak było). Jeżeli nie pójdziesz w magię trzeba wznosić głośne modły do Bogów o miscasty dla przeciwnika (w 6ed. mark Khorna generował kostkę dispella teraz jest shit). Ogólnie trudna armia, ale uwielbiam ją

Więc który klimat bardziej czujesz? Gdybyś zdecydował się na Orki to będzie ci ciężko teraz coś ugrać bo podręcznik jest równie zwalony jak ten do WoChu, ale pamiętaj do orków wyjdzie wcześniej podręcznik nowy na bank lepszy bo gorzej być już nie może. Wojownicy podręcznik dostali całkiem niedawno więc trzeba będzie się z nim bujać Bóg wie ile. Podręcznik jest fajnie opasły ale te zasady z dołączaniem się czempionów do oddziałów z innym markiem, przedmiotami są chorą wizją twórcy podręcznika, niech go piekło pochłonie. Tak więc decyzja nie jest  łatwa, bo być może orki będą brylować w 8-smej edycji jak teraz Dark elfy i demony.

Nie ma co gdybać, postaw na klimat, jak zostaniesz Chaotykiem to wszyscy będziemy mieli ten sam skopany podręcznik i na równych szansach i pięknych figsach coś się pogra, bo widzę że nasza Czewa jest zdominowana przez Chaos

Pozdro.

gen. Szrama
2010-03-21 10:39:53

Z Batalionu można zrobić 100 modeli. który inny batalion ma takie możliwości?
Jak zatem VC są drogie? W dodatku różnica między GG a SW jest tak nikła, że można naprzemiennie niemal te oddziały wystawiać. Co daje olbrzymią taniość. Poza tym kupisz 20 zombie, 20 szkieli wymieszasz masz 80 zombie lub szkieletów :] (zależy jak wystawisz prawda? zawsze szkielet może mieć resztki mięsa, a zombiak troche bardziej strawiony).
VC są najtańsi i najłatwiej o klimat . Black Knights z odpowiednika z TK robisz, duchy z dowolnych ludzkich jednostek sklejanych trójkami i malowanymi na szaro, upiory z dowolnych figurek ktorym dasz kosy od zombie, malowanych  na szaro. Blood Knights z rycerzy bretonii lub imperium. Psy z chaosowych można czy z goblinów, kto wie, może są świry co robią z pająków do skulpasa.  Ja widziałem black knightów jako gobliny na zombie-squigach. Varghulfa robisz z ogra-zombie. W ogóle zaletą VC jest to, że nawet jak nie masz modeli, to którą byś armią nie grał, na pewno wystarczy ją "zabić" by mieć figurki. I nie musisz kupować boksów itd.

Więc bierz VC :].

Fix
2010-03-21 00:08:37

Bleachu napisał:

Dla mnie są drogie.

E no co Ty…

Połowę jednostek robisz z odpadków a drugą z tanich modeli z innych armii np. takie spirit hosty cokolwiek możesz użyć i wyglądają super nawet lepiej niż oryginały a Black Knight’ów możesz zrobić z Empire czy Bretoni tylko czaszki im dokleić zamiast chełmów + odpowiednie malowanie

VC to jedna z lepiej wyglądających armii jeśli jest w rękach niezłego nawet nie artysty a gracza który ma na nią pomysł…

Alcarion
2010-03-20 23:59:03

Z tych dwóch armii polecam WoCh, argumentując tak samo jak Marjan pierwszym poście:

Marjan napisał:

WoCh, WoCh, WoCh. Klimat, rozsądnie tania armia, a dodatkowo nie będziesz się frustrował w czasie gry.

Bleachu
2010-03-20 23:47:17

Dla mnie są drogie.

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kwizowo.pl