Dzięki wielkie W sumie to lasery wszędzie się nadają...
Tylko lasery - twinkują wyładowanie pola ochronnego, które w tej edycji jest podstawową bronią serpenta.
W co najlepiej wyposażyć Wave Serpenty?? Bo mam jednego kompletnego wiec zrobilem go na magnesy, ale drugi nie miał wieżyczki więc mu dorabiam i tu zbuduje ją z dwóch dział po prostu, mam ich dużo. Ale jak ma być na stałe to nie wiem co w montować....
Windfang, zawsze jest opcja inne modele, ale akurat w Eldarach piszę, bo czekałem z zamknięciem figurkowego biznesu do premiery tejże armii
Ale wyłącznie Eldarzy, czy jest opcja również na inne modele?
Nie wiem czy ktoś tu zbiera Eldarów, ale robię za paręnaście dni, zamówienie na kilkanaście tysięcy i można się dołączyć by coś tam mieć parę dni wcześniej.
Dziękuję Panowie. Teraz już wiemy z czym to jeść.
Zdaję sobie sprawę, że polskie wersje kodeksów mają sporo "baboli", ale gdyby nie te tłumaczenia to grałbym w zupełnie inną grę chociaż przez te nieścisłości w tłumaczeniu, kto wie czy nadal nie gram w coś innego.
Tylko że piąta edycja jest nieaktualna od pół roku
Dodatkowy ruch - pozwala szarżować jednostce, która biegła w fazie ruchu.
Tu właśnie spotykają się kwestie polskiego tłumaczenia i przestarzałości codexu. Sprawdź zasadę fleet or foot - generalnie chodzi o przerzut jednej kości podczas biegu i szarży.
Witam serdecznie.
Razem z kumplem, który tak jak ja jest nowicjuszem w świecie W40k, mamy zagwozdkę dotyczącą Eldarów.
Otóż w kodeksie, przy opisie niemal każdej postaci napisane jest, że postać dysponuje zasadą specjalną "dodatkowy ruch", ale nigdzie nie możemy znaleźć opisu tej zasady.
Czy możecie wyjaśnić jej działanie?
Porządków ciąg dalszy...
- 1x Cobra
- 2x Scorpion
- 3x Fire Prism
- 3x Night Spinner
- 4x Wave Serpent
- 12x Falcon
...z dedykacją dla Grubego
... część ma jeszcze niewycięte z ramek wieżyczki, a połowa jest tylko złożona
Eeee, Yamcha, zamiast marnować figsy na jakichś tam graczy, zrobiłbyś muzeum Łoohammera w Polsce
Spoko, to tylko ci nadliczbowi, co na sprzedaż idą