Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Testar
2011-09-09 16:42:16

Właśnie dlatego ma wyjść niedługo wersja instrukcji 1.14.

Crane
2011-09-08 17:37:57

Przeczytałem zasady i podobnie jak figurki też nie zachwycają. Wyraźnie widać, że instrukcja jest pisana dla osób które jakieś pojęcie o grach bitewnych mają, nowicjusze będą mieli z nią spore kłopoty, spora liczba skrótów, sporo uproszczeń i wiele sytuacji bez wyjaśnienia. Widziałem też kilka błędów ortograficznych, wypadałoby też nad tym popracować. Generalnie gra mocno niedopracowana i w mojej opinii słaba, kilka oryginalnych pomysłów zupełnie nie ratuje tej gry.

Testar
2011-09-08 15:52:18

Dla mnie fajne,ale jeśli chodzi o zasady to te na stronie są niaktualne,ponieważ niedługo wyjdzie wersja 1.14.

Crane
2011-09-07 20:40:01

Spojrzałem na figurki i podobnie jak Neuroshima Tactics berecika z główki nie zrywają, a to w moim przypadku dosyć kluczowe w pierwszym kontakcie z grą. Z opisu i pewnych "oryginalnych" ras gra mocno mi przypomina Alkemy. Spróbuję jeszcze poczytać zasady, ale generalnie nie przewiduję zagłębiania się w ten świat.

Testar
2011-09-07 17:48:30

Witam,chciałbym zaprezentować grę Umbra Turris polskiego wydawnictwa Spellcrow.Walkę toczy się drużyną w kliwatach fantasty składającą się z od 6 do 12 modeli.Figurki kosztują 19zł,są metalowe i wykonane równie ładnie co modele GW.Oto opis gry od producenta:

"W grze Umbra Turris gracz kieruje poczynaniami swojej drużyny, która tocząc boje oraz wykonując zadania zdobywa Punkty Triumfu, dzięki którym odnosi zwycięstwa i staje się Legendą, podobnie jak gracz który nią dowodzi.

Gracz musi umiejętnie złożyć drużynę mając do wyboru wiele ras, profesji i ekwipunku, wytypowując jednego z bohaterów na jej Herszta, który na polu bitwy jest prawą ręką gracza. Przed rozgrywką Herszt zdobywa od półświatka Mrocznego Miasta dla drużyny zadania, które jeśli zostaną wykonane zapewnią drużynie zwycięstwo oraz uznanie. Gracz może w drużynie posiadać władającego żywiołami Maga, który oprócz wspomagania drużyny czarami, zapewni im na potyczkę Magiczne Przedmioty z targowisk i gildii.
Resztę drużyny stanowią bohaterowie, których należy umiejętnie wyposażyć wykorzystując ich zdolności wynikające z ras oraz profesji.
(...)

Kiedy już dojdzie do potyczki, gracz umiejętnie oceniający silne i słabe strony wroga, będzie wiedział jak toczyć walkę. Jeśli jego przeciwnik będzie ociężałym Ogrem wykorzysta Atak Precyzyjny, by pokonać wroga sprawnością i dać sobie szansę na zadanie straszliwego krytycznego obrażenia. Jeżeli wrogiem będzie mało wytrzymały ale zwinny Goblin, Atak Siłowy zwali Goblina z nóg i nie pozwoli mu już dalej walczyć. Jednak aby to uczynić, bohater gracza nie tylko musi posiadać odpowiednią broń i profesje, sam Gracz musi wyczuć intencje wrogiego gracza aby zaatakować w takie miejsce na ciele wroga, którego rywal nie przewidzi. Jeśli wróg nie umiejętnie oceni twoje zamiary i nie uda mu się sparować ataku, może srogo zapłacić za taką pomyłkę..."

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d999fddfbcf1139.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/414bf9da5d00edda.html

Gra jest naprawdę fajna zasady realistyczne.Myślę że warto ją polecić.

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://www.informacjewarszawa.pl/ sklep stacjonarny z nasionami marihuany