Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#1 2010-03-19 22:08:43

 Konrad

Udaje ważniaka

6751607
Skąd: Miasto Świętej Wieży
Zarejestrowany: 2010-03-10
Posty: 284
Punktów :   
Armia w WFB: Wojownicy Chaosu (1k)
Armia Warmachine & Hordes: (wkrótce) Trolle

Zieloni vs. WoCH

Jak powszechnie wiadomo jestem początkującym graczem, na początku postanowiłem zbierac armię O&G jednak zastanawiam sie także nad wyborem WoCH.
Co wy doradzicie? Dobrze by było gdybyście uwzględnili cenę obu armi w złotówkach - nie żebym się tym kierował, ale za dużo forsy nie posiadam...

Pozdrawiam.


NIE JESTEM POWERGAMEREM! no.. może troche...

Offline

#2 2010-03-19 22:47:21

 Marjan

Szatan

25639000
Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-02
Posty: 2589
Punktów :   
Armia w W40: Blood Angels
Armia Warmachine & Hordes: Cygnar

Re: Zieloni vs. WoCH

WoCh, WoCh, WoCh. Klimat, rozsądnie tania armia, a dodatkowo nie będziesz się frustrował w czasie gry.


What is your life?
My honour is my life.
What is your fate?
My duty is my fate.
What is your fear?
My fear is to fail.
What is your reward?
My salvation is my reward.
What is your craft?
My craft is death.
What is your pledge?
My pledge is eternal service

Offline

#3 2010-03-19 23:13:03

 Chaos Warrior

Mógłby kosić trawniki w Obi

7384498
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 318
Punktów :   
Armia w WFB: wojownicy chaosu (ok.2400pt)
Armia w LOTR: troche tego toche tego

Re: Zieloni vs. WoCH

według mnie trudniej się gra O&G niż WoChem, poza tym WoCh ma ładniejsze figórki

Offline

#4 2010-03-20 01:34:52

 Fix

Szpaner

2969193
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-02-15
Posty: 124
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves

Re: Zieloni vs. WoCH

Jak myślisz nad O&G a czymś innym to oczywiście, że O&G bo to najbardziej KLIMATYCZNA ARMIA WFB !!!