Po zapoznaniu sie z erratami, chcialbym poznac wasze zdanie odnosnie zmian w naszych rasach.
Ja osobiscie spodziewalem sie wiekszych zmian. (WoCh)
Z tego co przeczytalem, stracilismy smoki chaosu. Co zyskalismy ? Z tego co przeczytalem, helka podlega rzucie na tabele reakcji potwora TYLKO WTEDY gry poganiacze zostali zabici przez wroga (a nie w tedy, gdy - helka ich zjadla ) Myslalem cos o Thunder Stompie dla Demon Prince, ale chyba nic z tego(nie bylo tam mowy o thunder stompie)
nie wiem jak bylo w 7ed, ale dowiedzialem sie ze 11+ na gateway"u nie wyklucza uzycia pierscienia z wampirow, ktory umozliwia wskrzeszanie (sic!).
Wnioski : Za wiele sie nie zmienilo.
Offline
Ja nie narzekam, muszę jeszcze sprawdzić jak działa katapulta, bo teraz mortar i katiusza tak strzelają (a przynajmniej podobnie) Ogólnie podoba mi się, że nie trzeba celować z działa, itp. Zawsze mi to działało na nerwy, nie żebym nie trafiał (liczenie w calach )
Flagellanci mają małego minusa, bo tych 1-3 co się poświęci nie mogą brać udziału w walce (logiczne, ale niestety na minus)
Czołg niestety nie dostaje 2k6 do szarży (ogólnie pomysł z szarżami wydaje mi się ciekawy, chyba przyspieszy grę)
Czołg ma za to 10 T, z drugiej strony chyba teraz można go zranić zawsze na szóstkach?
Inżynier może teraz korzystać z Look out, sir! będąc przy maszynie. Fajne, ale pewnie i tak ich nie będę używał...
Na sensowne przejrzenie reszty nie mam czasu teraz, ale po Grunwaldzie z chęcią zagram z kimś na 2000, żeby wypróbować zmiany (szczególnie magię, wydaje się ciekawa). Przydałoby się, przynajmniej dla mnie, żeby ktoś mądry podsumował zmiany w kilku zdaniach, bo nie wszystko jest od razu po przejrzeniu podręcznika dla mnie widoczne. A przeglądanie setek postów na BP jest wkurzające.
@Konrad tam jest napisane: "Note that if the Chaos Dwarf
crew are destroyed for any reason, including being eaten by
their Hellcannon, the Hellcannon will need to take a Monster
Reaction test.” Czyli zawsze po zniszczeniu załogi jest test.
Offline
Prawa Ręka
@ Konrad Stompy i inne takie są od kategorii jednostki. Na końcu RB masz tabelki z wszystkimi jednostkami i aktualnymi typami. Np Daemon Prince jest monsterem i ma thunder stompa
Też chętnie potestuje ale mam aktualnie pewne braki w kadrze przywódczej, totalny brak piechoty i nie mam helek.
(ale za to mam nadmiarowych rycerzy i marudy konne...)
A co do streszczenia to może trochę później się pokusze
Ostatnio edytowany przez michau5300 (2010-07-10 17:21:21)
Offline
Ściąga rozpiski z rapida
U mnie jest ciekawie. Nie wiem co to thunderstomp, ale corpse cart to ma ;D
Zombie Dragony nie kosztują slotów herosowych wreszcie, nie wiem czy wszystkie tak mają, ale to fajnie byłoby, gdybym miał ułatwienie względem reszty armii.
W ogóle Corpse Cart stał się teraz bestii i ma monster reaction test, jak mu nekromantę zabiją:D klawo!
Pierścień Carsteinów ciekawie teraz wymyślili. Jak jechałem a bestii i dostałem zgonu, to wracam na piechote a bestia i tak monster reaction test przechodzi.
Offline
Prawa Ręka
gen. Szrama napisał:
U mnie jest ciekawie. Nie wiem co to thunderstomp, ale corpse cart to ma ;D
Zombie Dragony nie kosztują slotów herosowych wreszcie, nie wiem czy wszystkie tak mają, ale to fajnie byłoby, gdybym miał ułatwienie względem reszty armii.
Thunderstomp to k6 trafień z bazową siłą, uderza z wielką bronią(na końcu). Działa na piechote, roje i bestie (psy itp).
Wszystkie smoki tak mają. Ale ciężko je upchać w %. Ten jest tańszy czyli jakby się uprzeć to ułatwienie jest
Offline
U mnie trochę ciężko. Jest niewiele zmian do DE a te które się pojawiły kopnęły trochę tą armie. I tak mocno po pupie dostał kociołek. Troszkę mnie wkurza że zostawili magię taką jaką była bo w porównaniu do tej z podręcznika głównego jest nędzna.
Offline
Prawa Ręka
Kupuj hydry i nie marudź Dostały mega bosta(jakby w 7 były jakieś niedowartościowane xD).
A magia się zmieniła bo dużo łatwiej rzucać czary bo dodajesz lvl maga. A zresztą masz dostęp do niezłych lorów z RB.
Chociaż nie ukrywam, że też czekałem na jakieś bajery to chaosowej magii.
Offline
Ściąga rozpiski z rapida
No właśnie magia u VC dostała po łapkach... Muszę poczytać RB do 8 ed. na spokojnie i przyjrzeć się co nowego na własnej skórze.
Offline
Może troszkę racji masz. Po za tym dalej jest groza i słowo bólu. Na większe oddziały 3 będzie wymiatać. Ale co nie zmienia faktu że losowość castinga jest raczej niefajna. Aha mam pytanie co to jest mega bost?
Ostatnio edytowany przez Andrew (2010-07-12 22:43:14)
Offline
Prawa Ręka
A więc
1) zionięcie : trafia wszystkich dotkniętych, można ziać w combacie = 2k6 hitów z siłą zionięcia czyli ogólnie zuoo
chyba jest jakieś ograniczenie do ilości ziania w bitwie
2)thunder stomp : k6 trafień na końcu fazy walki z siłą hydry
4) terror daje duże szanse na zmniejszenie ws wroga do 1
5) praktycznie +2 rany za poganiaczy przy aktualnych zasadach
Także zdrowa hydra wpadająca w combat ciska 7 ataków + 3k6 trafień z siłą 5.
I hate już nie zmusza do gonienia.
Offline
Ściąga rozpiski z rapida
Chwała, wreszcie bloodzi zyskują na użyteczności! A skąd bierzecie te newsy?
Offline
Ściąga rozpiski z rapida
Chyba mnie zaraz szlag trafi, pierwszym AB w nowej edycji będą Demony! I już widzę, że Slaanesh ma się czym pochwalić:
Offline
Prawa Ręka
To tylko te legendarna 2 fala modeli Przynajmniej wg moich informacji będą TK, ogry i inne takie.
Skoro ta od demonów wyszła to czekamy na tą od DE (smoczek smoczek)
Offline
@Szrama przecież to są nowe demony do 40K.
Offline