Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#16 2010-11-17 19:19:27

Azo

Gość

Re: Orks - Orkowie

Quilles napisał:

A Dredami kiedyś graliście? Mam na półce dwa ładne Dredy, i mi ich szkoda bo używam je raz na pół roku.

Ostatnio używałem ich jako Kanów, na Eldarów. Ładną zrobili rzeź, bo na 2+ ranili

Jak grałem na klanie Deathskulls to najczęściej Killa Kany stały w terenie i rozwalały wszystko na około, łącznie od gwardzistów po terminatorów, a czasami karnifeksa ubiły
Ale jak była opcja to dreptały do przodu aż miło
Najczęściej dla Killa Kan dawałem kustom mega-blaste lub grotzooke, innych nie używałem bo średnio mi się sprawdzały.

Co do Dreda to zawsze wystawiałem z dreadnought ccw + kustom mega-blasta/rokkit launcha. Najczęściej wykorzystywany jako otwieracz pojazdów.
Jest w pewnym sensie twardy z 12 pancerza na przodzie i po bokach, no i jeżeli doszedł to i Landka udało się rozkręcić. Dodatkowo dla "straty" punktów
wykupowałem mu armour plates. Koszt Dreda z dreadnought ccw + kustom mega-blasta + armour plates to równe 115 punktów, a jak na tak tanią jednostkę to świetnie się sprawdza zarówno na czołgi jak i inne maszyny kroczące.

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-24 15:03:41)

#17 2010-11-17 22:59:27

 Bórek

Właśnie zaczął

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 41
Punktów :   
Armia w W40: Orks, CSM
Armia w LOTR: Każda, byle jej nie było

Re: Orks - Orkowie

Powiedział co wiedział. Pozostaje wypróbować.
A reszta amii z czego się składała? Bo zawsze byłem ciekaw opcji mek-loot orków.


- Death from above...
- <disappointed> Only from there..?

Offline

#18 2010-11-18 06:51:10

Azo

Gość

Re: Orks - Orkowie

Bórek napisał:

Powiedział co wiedział. Pozostaje wypróbować.
A reszta amii z czego się składała? Bo zawsze byłem ciekaw opcji mek-loot orków.

HQ - obowiązkowo 1-2 Big Meków z shokk attack gun lub z kustom mega-blasta.

ELITES - Lootasi w ilości nie mniejszej niż 10 modeli + Mek z kustom mega-blasta.

TROOPS- Boyzi lub 'Ard Boyzi na shootach, Deff Dread

FAST - punkty które tu mogłem stracić rozkładałem po Elites i Troops

HEAVY - Tutaj jednostki wybierane w zależności od gry, ale przeważnie biegały 3 składy po 3 Killa Kany.
Innym czasem Dred z dwoma Looted Wagonami

Może koncepcja i konstrukcja armii nie była idealna i nie dawała kopa w kombacie, ale w strzelaniu nie było lepszych !
No i ta mina przeciwnika

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-18 06:57:09)

#19 2010-11-18 16:32:28

Azo

Gość

Re: Orks - Orkowie

A jakie waszym zdaniem jednostki szybkiego reagowania pasują do klanu Death Skulls ?

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-18 16:35:13)

#20 2010-11-18 20:28:03

Withord

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-08-12
Posty: 105
Punktów :   
Armia w W40: Orkowie

Re: Orks - Orkowie

Deffkopty!

Offline

#21 2010-11-18 23:46:27

 Bórek

Właśnie zaczął

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 41
Punktów :   
Armia w W40: Orks, CSM
Armia w LOTR: Każda, byle jej nie było

Re: Orks - Orkowie

Fakt. Są najbardziej... "innowacyjną" jednostką w tym slocie.

Co do tej miny, myślę że każdy zrobiłby głupią, ze mną na czele , widząc jak orki robią gorszy dym z odległości 12 niż 2". Chyba to kiedyś wypróbuję.


- Death from above...
- <disappointed> Only from there..?

Offline

#22 2010-11-19 21:46:17

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Orks - Orkowie

A co myślicie o zwykłych motorówcach.

Ja na większe punkty ich nie wykorzystywałem, ale na patrol, squad po 6-7 sprawdza się bardzo dobrze.

Offline

#23 2010-11-21 00:01:13

 Bórek

Właśnie zaczął

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 41
Punktów :   
Armia w W40: Orks, CSM
Armia w LOTR: Każda, byle jej nie było

Re: Orks - Orkowie

Jak jeszcze był stary dex i był kult of speed, to grałem na patrolach na 500 punktów, na 2 trukkach z odpowiednim nadzieniem i na HQ w KoS-ie byli Bike Nobz, więc zawsze jeździli tak 3-4. To były czasy...

Motorów na tej edycji jeszcze nie używałem, ale jestem skłonny uwierzyć, że 7 kolesi z Nobem potrafi zrobić przeciąg na małe pkt-y. Ale na większe nie sądzę, żeby był to jakoś wybitnie niezbędny element na polu walki. Jeśli armia jest shooty, to kopty sprawdzą się o wiele bardziej do niszczenia lekkich pojazdów. Zwłaszcza kiedy oprócz rakiet dostaną te śmieszne fisty. Jest to może dość droga zabawka ale robi swoje.


- Death from above...
- <disappointed> Only from there..?

Offline

#24 2010-11-27 11:59:22

Azo

Gość

Re: Orks - Orkowie

Azo napisał:

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Deffkoptas (3*kustom mega-blasta) 120
(3) Deffkoptas (3*buzzsaw) 180

-------------------------------------------------------------

Rozegrałem bitwę z SM, i przy okazji przetestowałem swoją nową rozpiskę.
Wypróbowałem także Deffkopty
Deffkopty z mega-blastami latały od terenu do terenu (łapiąc covera) i strzelały w pojazdy (w I turze przeciwnik miał Rhinosa mniej).
Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera oraz zwykłego Drednota (po tym zwycięstwie wyskoczyli terminatorzy i ekipa Deffkopt poszła w piach).   
Do końca bitwy została mi jedna Deffkopta z mega-blastą.
Ogólnie podsumowując to Kopty spisują się dobrze, ale trzeba się nimi nagimnastykować by coś zabiły, a szybko nie spadły.

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-27 12:00:23)

#25 2010-11-27 16:00:45

Withord

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-08-12
Posty: 105
Punktów :   
Armia w W40: Orkowie

Re: Orks - Orkowie

Azo napisał:

Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera

Mogę wiedzieć jak? Skoro deffkopta z buzzsawem w szarży ma 7 siły a to za mało żeby coś zrobić LR z pancerzem 14. Chyba żeś zrobił jakąś małą przewałę

Ja bym był skłonny do tego żeby zamontować zamiast kustom mega blastów na koptach linkowane rakietomioty. Większa celność, nie przegrzewa się, tylko AP ma trochę gorsze ale do rozwałki pojazdów to akurat nie jest ważne.

Pomijając to, cieszę się, że spodobała Ci się jedna z moich ulubionych jednostek

Offline

#26 2010-11-28 14:45:37

Azo

Gość

Re: Orks - Orkowie

Withord napisał:

Azo napisał:

Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera

Mogę wiedzieć jak? Skoro deffkopta z buzzsawem w szarży ma 7 siły a to za mało żeby coś zrobić LR z pancerzem 14. Chyba żeś zrobił jakąś małą przewałę

Ja bym był skłonny do tego żeby zamontować zamiast kustom mega blastów na koptach linkowane rakietomioty. Większa celność, nie przegrzewa się, tylko AP ma trochę gorsze ale do rozwałki pojazdów to akurat nie jest ważne.

Pomijając to, cieszę się, że spodobała Ci się jedna z moich ulubionych jednostek

No niestety przewałowałem bo myślałem że Deffkopty mają S4.

Po rozegraniu 3 bitew z udziałem Deffkopt, dochodzę do wniosku że zamiast buzzsaw lepsze będą rokkit launche
A drugi skład będzie fruwał z mega-blastami, ja muszę mieć Kopty strzelające - wszystko w klimacie Deathskulls

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-28 14:47:02)

#27 2010-11-30 19:06:04

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Orks - Orkowie

Jak można najlepiej wystawić Meganobów?

Offline

#28 2010-11-30 22:56:25

 dexiu

Właśnie zaczął

2055887
Skąd: Katowice/Zabrze
Zarejestrowany: 2010-08-14
Posty: 47
Punktów :   
Armia w WFB: Intensywnie się rozglądam
Armia w W40: Orks, orks, orks... i Tau...

Re: Orks - Orkowie

Oki to ja zadam pytanie zupełnie przypadkiem;
Czy ma jakiś sens brać 10 Meganobów + Warboss w mega armourze? Cały skład w Battlewagonie (bez killakana) w grze na 1500 lub więcej pkt...?

Offline

#29 2010-12-01 20:27:15

 Quilles

Zaczyna cwaniakować

Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 99
Punktów :   
Armia w W40: Orki

Re: Orks - Orkowie

Ja na turniej zamierzam wystawić 6 Meganobów z Warbossem w wagonie co kosztuje około 500p.
10 to było by jakieś 700, więc wydaję mi się, że najwcześniej na 2500 pkt.

Offline

#30 2010-12-02 08:39:53

 dexiu

Właśnie zaczął

2055887
Skąd: Katowice/Zabrze
Zarejestrowany: 2010-08-14
Posty: 47
Punktów :   
Armia w WFB: Intensywnie się rozglądam
Armia w W40: Orks, orks, orks... i Tau...

Re: Orks - Orkowie

Ok, to jeszcze jedno pytanie. Czy jak wystawiam cały squad Nobzów (10) i daje im 'eavy armour, to czy jak jednego zamieniam na Painboya to też jest w 'eavy armour??
Pytam bo kleję z black orków z WFB Nobzów w 'eavy armour i zastanawiam się czy, Painboya też zrobić w klimacie...

Ostatnio edytowany przez dexiu (2010-12-02 08:40:15)

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Allotjament Gerroa Hotels GĂśrlitz