Kosmita z K-Pax
Dziś mam dla was czwartą część wprowadzenia do Warheim Fantasy Skirmish, w której krok po kroku zaprezentowałem wraz z SofM rozgrywanie sekwencji po potyczce.
Offline
Kosmita z K-Pax
Przygotowałem dla was kolejny wpis zawierający informacje na temat bogów Chaosu w Warhammerze. Jeśli ciekawi jesteście kim jest Przodek Krasnoludów Chaosu zwany Hashutem, Ojcem Ciemności, to zapraszam do lektury krótkiego wpisu na BLOGU.
Offline
Kosmita z K-Pax
Dziś na blogu kolejny wpis 'fluffowy', zawierający kilka informacji na temat Rogatego Szczura, Pana Szczuroludzi.
Offline
Kosmita z K-Pax
Dziś ma dla was wpis poświęcony pierwszemu z bóstw ludzi Starego Świata. Jeśli ciekawi jesteście informacji na temat Sigmara Młotodzierżcy, to zapraszam na BLOGA.
Offline
Kosmita z K-Pax
Sister_of_Mercy napisał:
Witajcie,
Ten temat miałam poruszyć mniej więcej pół roku temu, ale niestety obowiązki zawodowe pozwoliły mi zająć się magią w Warheim FS dopiero teraz.
Może nie magią w całości, a właściwie zaklęciami.
QC jakiś czas temu zlecił mi przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.
Jako pierwsze na warsztat wzięłam zaklęcia Imperialnych Kolegiów Magii oraz Magii Lodu do których dostęp mają Magistrowie Magii i czarownicy służący w szeregach kompanii Ludzi.
- Kolegium Bestii
- Kolegium Cienia
- Kolegium Metalu
- Kolegium Niebios
- Kolegium Ognia
- Kolegium Śmierci
- Kolegium Światła
- Kolegium Życia
- Magia Lodu
Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Kolegiów Magii.
Zaklęcia z pozostałych Dziedzin Magii opublikuję w najbliższych tygodniach.
Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
Sister of Mercy napisał:
QC wraz z Myszorem na łamach Azylium przedyskutowali kilka kwestii dotyczących mechaniki Warheim FS i do podręcznika wprowadzono kilka zmian.
TUTAJ znajdziecie link do erraty, plik w formacie pdf zawiera siedem stron na których wprowadzono zmiany, jeśli chcecie wiedzieć co konkretnie się zmieniło odwiedźcie odpowiedni wątek na Azylium.
Przy okazji zaktualizowany został plik z pomocą dla gracza, który tradycyjnie dostępny jest także w wersji bez tła.
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
Początek tygodnia, pora więc na wpis przybliżający historię uniwersum Warhammera. Dziś kolejny post z serii 'Panteon bogów Starego Świata', tym razem poświęcony Shallyi, bogini leczenia i miłosierdzia.
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
W tym tygodniu niewiele czasu mogłem poświęcić na hobby, za to Sister of Mercy stanęła na wysokości zadania. Na blogu możecie zapoznać się z przeredagowanymi zaklęciami do Warheim Fantasy Skirmish.
Sister_of_Mercy napisał:
Ostatnie tygodnie poświęciłam na przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.
Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Dziedzin Magii.
Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.
ONLINE
Offline
Kosmita z K-Pax
Jak co tydzień, w poniedziałek, polecam wpis przybliżający historię uniwersum Warhammera Fantasy. Tym razem opublikowałem kilka informacji na temat Ranalda, patrona złodziei i oszustów. To ostatnie bóstwo rodziny południowej.
Offline
Kosmita z K-Pax
Poniedziałek, więc pora na kolejny fluffowy wpis. Dziś Taal i Rhya, czyli kolejne bóstwa uniwersum Warhammera Fantasy.
Offline
Kosmita z K-Pax
Poniedziałek, czyli trochę historii świata Warhammera. Czas na kolejny wpis z serii 'panteon bogów Starego Świata'. Dziś kolejne bóstwo rodziny północnej - Ulryk, bóg bitwy, wilków i zimy.
Offline