Przepraszam. Ale tak łatwo od szarży nie spadną. Przykład-
25 orkasów szarżuje 25 monków. 4 atakki- trafiają na 4, ranią na 4- 1 trup. 2 ataki- na 3, na 3- 1 trup. 2 trupy w sumie. Monki oddają- 10 ataków: na 4, na 5 - 2 trupy. Oczywiście liczą się w takich sytuacjach rzuty. Ale 3 ataki są naprawdę ciekawą opcją.
Offline
ja to twierdze że chyba slaiers dwarfów .mówie tak bo jak 1raz grałem to zabili mi -mortar-handgunners-2 magów,a na koniec bitwy tylko oni zostali
Offline
http://img252.imageshack.us/img252/1281 … batch1.jpg
Na plus :
- Wygląd
- WW 6
- Pierwsi uderzają
- Siła 5
- 2 ataki
- Magiczny sztandar.
Minus
Zazwyczaj nie dochodzą do dział do jednostek strzelających.
minimum 150 pkt za wystawienie 5tki
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-10-15 22:55:40)
Offline
Największy minus- gorsi od WL
Offline
W czym gorsi ? Lioni mają mniejsze WW oraz jeden atak mniej... Jedyny plus to +3 na strzały do tego o 1 siła większa. A w złotówka mistrzowie są 2 razy tańsi. Jedyny poważny minus to jest to że nie mają własnego bohatera jak lion czy gwardia feniksa.
Zazwyczaj ww 6 pozwala z z łatwością trafić a siła 5 wystarcza żeby zranić
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-10-16 00:38:59)
Offline
- WE przeżyją ostrzał- SM nie. Na co Ci 2 ataki jak nawet połowa nie dojdzie do walki. 3+ save to miód i malina.
- 6S
- Biegasz sobie po lasach
- Stubborn
- Bardziej uniwersalni
SM byli miodni w 7 edycji, teraz dają radę tylko jako małe oddziały uderzeniowe. Deathstar to WL, więcej taktycznych zagrywek, możliwość wykorzystania lasu jako pułapki na wroga- multum opcji.
Mam nadzieję, że argumenty trafne
Ostatnio edytowany przez Marjan (2011-10-16 01:02:46)
Offline
I tu mnie masz- nie potrafię powiedzieć o tym oddziale złego słowa. Fluff genialny...
PG są oddziałem, na którym musisz mieć zbudowany pomysł na armię. 6I, 4S- czyli masz dobry oddział, praktycznie zawsze bije jako pierwszy. Do tego genialny ward i 9LD- pewniak do stania. I teraz masz dwie opcje- albo trzymasz w nim magów (taki tank), albo masz Arcymaga z książeczką, który ma Shadow i brzytwę- wtedy doskonały oddział uderzeniowy. Jakbyś mjednak wybrał drugą opcję, to warto wtedy byłoby przerobić armię na włócznie, 6 z Shadow czyni cuda
To raczej tyle.
Offline
Mógłby kosić trawniki w Obi
i rak choseni z wardem na 3+ rozjeżdżają wszystko i wszystkich
Offline
Kosztują dużo i ten ward to taki szemrany Na ograniczeniach Euro wystawisz 19 z Halabardami za 450pkt. (bez magicznej szmaty). Do tego 2 szrajny, żeby WYLOSOWAĆ warda Koszt- 260pkt.
Szrajny oczywiście golutkie
Ostatnio edytowany przez Marjan (2011-10-17 10:23:03)
Offline
WL powiem tak wczoraj zatrzymalem klocek 18 szt od czoła pedantowcem i w next turze wjazd na flanke hydra i 1 szt cok - nie ucielki zgineli co do nogi
Offline
Pedantowiec zatrzymuje wszystko, więc nie wiem co ma to wnieść do tej dyskusji Cała zabawa tyczy się oddziałów, nie bohaterów.
Ostatnio edytowany przez Marjan (2011-10-17 12:36:46)
Offline
ale ja nie oceniam tu pedanta bo to jasne ze zatrzymal tylko to ze nie wytrzymali hydry nawet tym ze maja staborn. a mysle ze PG by ustali
Offline
Tzn mam kumpla co gra Chaos worriors i tego warda 3+ da się rozwalić co nie zmienia faktu że wystawienie ich jest drogie a ja 425 mam full 20 mieczyków
Dacie linka do tego "pedantowca" bo nie wiem o kogo chodzi ?
Offline