Nie.
Pamiętam, że jest coś u DE co daje odporność oddziałowi na psychologie ale jeśli dasz to COK oni nadal musza zdawać GŁUPOTĘ.
Offline
Czy odpornosc na psychologie to rowniez odpornosc na glupote?
Offline
możecie mi wyjaśnić co to znaczy :
w ws bs s t w i a ld
??
Z góry dziekuje
Offline
w- rany (Twoja liczba punktów życia i zapewne spotkałeś się raczej ze skrótem Wo) (wound)
ws- umiejętność walki wręcz (weapon skill)
Bs- umiejętności strzeleckie (ballistic skill)
a- licbza ataków (attacks)
i- inicjatywa (Initiative)
LD- umiejętność przywódcze (leadership)
m- ruch (wyrażony w calach) (movement allowance)
s- siła (strenght)
t- wytrzymałość (toughness)
sv- zwykła ochrona pancerza (armour save)
WSv- magiczna ochrona pancerza (ward save)
Offline
Dzięki andrew ,znowu mi pomogłeś
Offline
Mam pytanie czy chorąży i muzyk walczą i maja takie same statystyki jak inne figurki z swojej formacji?
Offline
tak aczkolwiek mają dodatkowe zasady. Czyli sztandar daje do close combat (CC) +1 i daje możliwość wykupienia do oddziału magicznego sztandaru ( nie jestem pewien czy każdy oddział je może mieć) muzyk daje dodatkowy punkt jeśli jest remis w CC i daje + 1do rzutu podczas zbierania oddziału.
Offline
Nie, nie każdy oddział może mieć magiczną szmatę. Najczęściej jest to elita armijna (chociaż nie zawsze).
Offline
A i jeszcze jedno:nie wiem, którego fiksa wybrać Dwarf Hammerers czy Dwarf Ironbreakers mają takie same statystyki, ale hammerersi mają jakieś dwie zasady specjalne: Stubborn i Bodyguard?
Offline
Już trochę tu siedzi
Marcinie pytanie. Nigdzie a zwłaszcza w swojej Erracie nie mogę się doszukać informacji mówiącej o tym , że mój Kowal Run traci swoją zasadę , która pozwala mu dodać jedną kostkę więcej do puli rozproszenia . W podręczniku rozdział o magii przeczytałem i powiem szczerze , że zmiany , które są wprowadzone nie mówią nic o tym , że krasnoludzki Kowal Run traci swoje" special ruls" . Pytam bo ostatnio słyszałem , że tak podobno jest , tylko nikt mi dokładnie nie potrafi powiedzieć gdzie dokładnie w podręczniku głównym jest opisana ta zmiana. Dziwi mnie zresztą dlaczego niby miała by ona funkcjonować skoro ta extra kostka nie wynika z poziomu maga - bo przecież Kowal Run nie ma żadnego poziomu , a jest jedynie odzwierciedleniem krasnoludzkiej wrodzonej odporności na magię .
Mogę się jednakowoż mylić , zatem proszę Cię bądź łaskaw spojrzeć w podręcznik i znaleźć mi dokładnie gdzie , jeśli w ogóle, jest mowa o tym , że tracę tę zdolność .
Offline
Z tego co pamiętam, to "poprawki do poprawek" w erratach wprowadziły to, iż RS normalnie generują kości. Dodatkowo masz stałe +2 do dispella oraz jako jedyna armia w WFB możesz mieć więcej niż jeden DS (bo to jest runiczny przedmiot, a nie common ). Tyle, zapytam się jeszcze na wszelki wypadek na BP, ale wydaje mi się, że mam rację.
Offline
Czyli Warrior Priest też generuje kostkę dispela normalnie, jak w 7ed? Grałem tak, ale spytam, dla pewności.
Ostatnio edytowany przez Lego (2010-09-11 12:50:42)
Offline
Tak, normalnie generuje.
Offline