Balance. Balance is not existing.
Wiadomo. W każdej edycji zapewne była "czołówka" nalepszych armii.
Jak jest waszym zdaniem ?
TOP3 w/g mnie.
1. Imperium - uniwersalność, mnóstwo taniej plewy, czołgi, wszechstronność.
2. Bretonnia
3.Albo krasnale (nie wiem, nie grałem z nimi) albo Demony (mimo wszystko i tak masa zasad specialnych - te wszystkie MRy, stubborny, kb nie straciły swojej używalności w 8ed.)
zapraszam do dyskusji.
Offline
Już trochę tu siedzi
Rozumiem Imperium i Krasnoludy ,ale co u licha w tym zestawieniu robi Bretonia. Przecież trebuszet to tylko jeden model , reszta to kawaleria osłabiona w tej edycji (chociaż w zasadzie to to osłabienie polega na wzmocnieniu piechoty) do tego bardzo plewna piechota, tacy se łucznicy(jedyna ich zaleta to koszt 5 pkt. za sztukę). Magia już w siódmej edycji uchodziła za słabą , a teraz w porównaniu do innych to już w ogóle szkoda gadać.
Natomiast jeśli chodzi o ranking to ja bym to widział tak:
1 Elfy Wysokiego Rodu
2 Imperium/Wampiry
3 Skaveny/Demony
4 Krasnoludy/Wojownicy Chaosu/Królowie Grabowców
Reszta to raczej kwestia dyskusyjna
Offline
skaveny imperium krasnal. I zaryzykowałbym stwierdzenie że skaveny ale bardzo dobrze poprowadzone będą lepsze od Imperium.
Offline
Hmmm... ciekawy temat Konradzie Ja swój ranking widziałbym tak:
1. Imperium (tania piechota, bardzo dobre strzelanie, wszystkie lory magii)
2. Elfy Wysokiego Rodu (świetna piechota i destrukcyjna magia)
3. Skaveny (tania piechota, bardzo dobre strzelanie- jest na 3. miejscu, gdyż nie ma dostępu do nowych lorów)
4. Krasnoludy (bardzo dobra piechota i strzelanie, przed którym drżą wszystkie armie Starego Świata)
5. Wampiry (dopiero tutaj z powodu osłabienia magii jednokostkowej i braku strzelania)
Co do Szlachetnych Rycerzy i Dzielnego Pospólstwa... wspaniale można grać przyjacielskie bitwy, ale jak przeciwnik się uprze to gra nimi może być dosyć stresogenna.
Offline
1. Elfy Wysokiego Rodu - ASF i częsty przerzut trafienia nawet z takich Włóczników czyni Rzeźników
2. Imperium/Skaveni - tania piechota i mnóstwo dziwnych dziwności niedostępnych innym rasom
3. Krasnale/Demony - mocna piechota i strzelanie/mocna piechota, zasady specjalne i magia
Offline
Do najmocniejszych należą: High elfy, Imprium, krasnale, Skaveny. Takie jest moje zdanie. Wszystkie te nacje charakteryzuje jedna wspólna cecha. Wspaniała walka na odległość.
Offline
Prawa Ręka
Demonów bym tam nie pchał. Nikt z was nie grał z DE xD? Bo ja bym je gdzieś na taką listę wepchał
Offline
Ja mam dark ellfy i powiem szczerze że przed nimi znalazłbym jeszcze kilka innych armii.
Offline
Zuzoslav napisał:
Do najmocniejszych należą: ... Skaveny. Takie jest moje zdanie.
Masz w zupełności racje
Ostatnio edytowany przez Lukullus (2010-08-23 15:43:10)
Offline
Gość
Ja tam uważam że dark elfy są w miarę mocne jednak ich wieczna nienawiść to bardzo dobra zasada
Co do moich doświadczeń nie można podzielić od tak tylko pod względem piechoty magii oraz strzelania.
Co do piechoty uważam że najlepszą jest Warriors of Chaos. Ich armia nie dość że jest ciężka do ściągnięcia z dystansu to jak dojdzie to robi przemiał
Co do magii to nie mam określonego. Podobno demony są najlepsze ale ja uważam że wysokie elfy mają dostęp do każdej
Co do strzałów to najlepsze są krasnoludy.... Ich armaty i flamecanon robi masakrę umieszczony na wzgórzu otoczony armiami nie ma przeciwnik szans zwłaszcza na polu większym niż 50 cali.
Swoje wysokie elfy uważam za słabe jedynie magie mają w miarę spoko chyba że ktoś zna ich mocne strony ?
Offline
Mógłby kosić trawniki w Obi
Według mnie:
1) wampiry(co tu dozo mówić jest tego sporo mają dobre i tani jednostki no i ich magia to czyste zło)/ demony (wszytko ward na 5+ i ogólnie maja mocne jednostki)
2) WoCh (choseni którzy mogą i zazwyczaj mają warda na 3+ do tego dobra magia i mocna piechota)/ dark elfy (nienawiść+ kociołek+często brzytwa+hydra)
3) elfy wysokiego rodu (ASF i przeżuty do tego mocna piechota ale schodzą od strzelania i magii)/ imperium (myślałem o krasnoludach ale jak dla mnie imperium ma lepsze strzelanie np piekielnik jest jak 3 krasnoudzkie organki poza tym ludki mają jeszcze czołg i konnice)
loboba- ich mocną stroną jest chociażby duży ruch (też chciał bym mieć 5 ;/) mają też super jednostki do CC (jeśli przeżyją ostrzał i magie oczywiście) a co najważniejsze ASF i przeżuty trafienia- na niektóre oddziały to jest super-hiper-extra (pamiętam jak moi knighci schodzili od nich jak nic)
Offline
Tzn jakie przeżuty ? Mają jakąś specjalną umiejętność ? ASF ? Co to ? Ze pierwsi uderzają ?
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-08-18 09:40:38)
Offline
Mógłby kosić trawniki w Obi
Tak ASF to jest to że pierwsi uderzają jak masz w CC inicjatywe większą bądź równą inicjatywie przeciwnika to masz przeżuty trafienia. Strasznie sprytna rzecz zwłaszcza że każdy elf ma inicjatywe 5 ;/
Offline
ja smię twiedzić że,najbardziej wymiatającą armią jest -empire,skaveni,dwarfs i dak elves
Offline