Oto moje pierwsze pomalowane figurki. Narazie jeszcze bez zrobionych podstawek, ale są
Dwaj marine pierwsi wyszli spod pędzla, ale nie spodobali mi się więc dla treningu zabrałem się za orków
http://img39.imageshack.us/img39/1559/28217965.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7784/37192549.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/1829/52544645.jpg
Offline
Metal bardziej powashuj, a na orczej skórze thrakki używaj mniej nierównomiernie. I popracuj nad trzonkami rembaków.
Offline
A skomentuje ktoś SMów? Bo imo:
1. są bardzo niedokładnie pomalowani,
2. Czy nie za bardzo "pobrudziłem" pancerze czarnym washem?
3. Jak "powycierać" pancerz?
Offline
1.Zrób bardziej wyraziste rozjaśnienie tak żeby na krawędziach było snot green, albo mix 1:1 snot green z scorpion green.
2.Nie wiem czy tak jest z figsami sm-ów, ale ja tu za bardzo washa nie widze.
3.Co do wycieranie pancerza, to ja bym za bardzo nie przesadzał, czyli drybrush mithrial silver albo gąbkowanie tym samym kolorem. No i ja bym ich trochę "upylił", czyli dodał troszkę drybrushu na nogach, żeby wyglądały na ubrudzone ziemię, kurzem i innym syfem.
Jakbyś potrzebował tabelki do rozjaśnień to masz tu:http://cytadela.pl/modules.php?name=Sec … e&artid=21
Ostatnio edytowany przez Gruby (2011-12-19 19:17:29)
Offline
GarranGDA - receptura dark angel green, edycji którą jeszcze malowałeś zawierała dużo wolnego pigmentu i nie kryła dobrze jasnych powierzchni. Trzeba było stosować albo 2-3 warstwy, albo już rozjaśniać snot green + DA green robiąc wstepne cieniowanie.
Potrzebny wash devlan mud albo badab black na "wywietrzniku" twarzowym. Generalnie potrzeba poprawić szczegóły.
Co do orka, możesz pojechać po całej skórze devlan mudem, ale musi być dobrze rozmieszany. Przy ciemnych cieniach w zaglebieniach muskulatury powinien wywolac swietny, naturalny efekt. Nie bój się że skora straci zielony odcien - devlan mud sprawi ze zyska swietny, naturalny kolor.
Offline