rozpy dla Bru jeżeli zdecyduje się jechać WoChem
Wersja z dużym magiem metalowcem
1 Daemon Prince of Nurgle @ 305.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Sorcerer Lord @ 295.0 Pts
No Mark; Lore of Metal; Magic Level 4; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 246.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Chaos Armour; Battle Standard, 1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
Talisman of Preservation [45.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 226.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Chaos Armour, 1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Dragonhelm [10.0]
14 Chaos Marauders of Slaanesh @ 118.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician, Champion
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
3 Skullcrushers of Khorne @ 234.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
3 Skullcrushers of Khorne @ 234.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chimera @ 245.0 Pts
Regenerating Flesh
Models in Army: 38
Wersja z małym magiem fajerowym - napór!!!
1 Daemon Prince of Nurgle @ 320.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 246.0 Pts 1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts 1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Chaos Sorcerer @ 140.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
18 Chaos Marauders of Slaanesh @ 146.0 Pts
Mark of Slaanesh; Musician + Marauder Chieftain
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
4 Skullcrushers of Khorne @ 312.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
3 Skullcrushers of Khorne @ 234.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
Models in Army: 43
Total Army Cost: 2399.0
W obydwu buildach koncepcja identyczna - chimera na pałę do przodu, za nią dwa klocki juggerów z koksami, po bokach rydwany, po skraju fasty, klocuszek z magiem w maksymalnym zasięgu czaru/czarów
Wtedy mamy naporowe HE, EMP, WoCh, a ja mogę jechać z czymś takim:
1 Grey Seer @ 850.0 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Earthing Rod [25.0]
Warpstone Token [15.0]
Warpstone Token [15.0]
1 Screaming Bell @ [520.0] Pts
35 Stormvermin @ [320.0] Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician, champ
Storm Banner [50.0]
1 Chieftain @ 82.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Warlock Engineer @ 115.0 Pts
Magic Level 2
Scroll of Shielding [15.0]
1 Warlock Engineer @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
20 Skavenslaves @ 46.0 Pts
Slave Musician 1 Pawleader @ [4.0] Pts
20 Skavenslaves @ 46.0 Pts
Slave Musician 1 Pawleader @ [4.0] Pts
35 Skavenslaves @ 76.0 Pts
Slave Musician 1 Pawleader @ [4.0] Pts
30 Clanrats @ 155.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician 1 Clawleader @ [8.0] Pts
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
Models in Army: 159
Total Army Cost: 2400.0
najlepsze co mogą teraz wycisnąć skavy. Tylko że granie ostrożne, na kontrę, raczej bez masek, lecz też bez porażek.
Wklejcie swoje rozpy. Tylko bez wstydu i krygowania, to nie są wasze dziewicze siostry, tylko rozpy na drużynówkę, trzeba je przejrzeć i przegadać. Ciągle wydaje mi się, że HE z trzema lightami to najlepsze możliwe złożenie. Chętnie zobaczę też zmodyfikowaną rozpę Jacka z 2xorganki i grungnim, oraz Sasową.
Offline
w końcu sam je tworzyłeś
nie wiem tylko czy enscrolled weapons to must have, czy nie. W wersji z dużym magiem nie mają EnsWeap, w wersji z małym magiem dorzuciłem. Jeżeli by te bronie były niepotrzebne, to w wersji z małym magiem wchodzi 2x4 juggi.
swoją drogą, wygląda to nawet całkiem przyzwoicie w żywej kasiorze, juggi tylko drogie, resztę nawet idzie skombinować/skonwertować. Hmmm... nie, to demonami zawsze grałem i zawsze podobał mi się ich fluff
Offline
bombaj napisał:
14 Chaos Marauders of Slaanesh @ 108.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 PtsWklejcie swoje rozpy. Tylko bez wstydu i krygowania, to nie są wasze dziewicze siostry, tylko rozpy na drużynówkę, trzeba je przejrzeć i przegadać. Ciągle wydaje mi się, że HE z trzema lightami to najlepsze możliwe złożenie. Chętnie zobaczę też zmodyfikowaną rozpę Jacka z 2xorganki i grungnim, oraz Sasową.
Duży metal? Na elfy, ogry, skaveny pójdzie tylko final transmutation, trochę biednie.
Nie kminię kminy z rydwanami slanesha. Nurgl to tylko 5 pkt więcej, a rydwany z T 5 i Sv 3+ trafiane na 5+ to chyba lepsza opcja.
Marudy piesza do trzymania maga? Już nie lepiej go do demonic mounta? Albo do panzerwagonu? Bo jak gość ma 4 odginaczki (standard HE) to te kloski skulkraszerów będą latały we wszystkie strony!
Bombaj, wolałbym żebyś nie rezygnował kompletnie z naporu, furmanka może odpaść, ale skavenom i tak raczej ciężej wklepać maskę niż innym armiom, dwóch elektryków 2 lvl? To tylko pod trzymanie na dystans?
Moje HE po modyfikacji:
Unnamed2500 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 345.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Dragonbane Gem [5.0]
Annulian Crystal [40.0]
Ring of Fury [40.0]
1 * Noble @ 174.0 Pts
Lore of Death; Great Weapon; Dragon Armour; Battle Standard
Charmed Shield [5.0]
Radiant Gem of Hoeth [45.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Sigil of Asuryan [40.0]
38 First Spear Elves @ 386.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer
Standard of Discipline [15.0]
1 Captain @ [10.0] Pts
11 Archers @ 121.0 Pts
Longbow
11 Archers @ 121.0 Pts
Longbow
20 Swordmasters @ 362.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
Banner of Sorcery [50.0]
25 White Lions @ 375.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt
25 White Lions @ 375.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 132
Total Army Cost: 2499.0
Wpadł 2 orzeł, bo to jednak jest MUST BE, kosztem SM. BSB dostał death, dlaczego? Bo z dwoma magami lighta i tak żaden rozgarnięty przeciwnik nie sparuje mnie z demonami ani nieumarłymi. A nawet jeśli, to tylko lepiej, to i tak roz!@#$%^&* go na strzępy. Ten jeden więcej siły na banishmencie (bo sam BSB niemal nic nie czarował) jest warte snajperki z LD 10, na przykładzie ostatniego turnieju - Andrzej traci magów z LD 8, Bestie Doombulla, którego inaczej na prawdę nie jestem w stanie załatwić, a Imperium czołg i hellblaster (LD 7).Z pocisku s4 nie ściągnę NIC, banishment mało kto wpuści, ale wiem, że ta snajpera mi się spłaci, dlatego będę tą formę HE forsował.
Ostatnio edytowany przez Master (2013-03-24 21:49:49)
Offline
Po kolei
WoCh
Armia ma być stabilna, te rydwany człapią za resztą armii, ewentualnie obstawiają marudy z magiem przed czymś twardszym. Ich siłą są impakty, slanesz uodparnia na pechową panikę bo z LD 8 bez bsb, to szału nie ma. Gdy juggi / dp coś złapią, wtedy dobijają w następnej kolejce z impactami. Także moim zdaniem tylko ten mark na mniej ważne jednostki.
Na ogry i skaveny transmutacja może być czarem kończącym grę. Strata dzwonu/seera lub nadgryzenie deathstara irongutów/mournfangów/meneaterów i późniejsze stupidity wykrzacza grę. Poza tym zarówno skaveny, jak i ogry umierają od tej rozpiski najpóźniej w 3 kolejce. Magia jest tylko wspierająca, a nie ustawiająca grę. Jedziesz do przodu, jak coś poczarujesz to fajnie, a jak nie to trudno. Na elfy, cóż, WE, DE raczej nie mają co wyciągać figurek z walizek, na HE idzie ktoś inny
W związku z tym bardziej podoba mi się wersja z małym magiem, ale to już niech Bru sam sobie pokmini, z czym mu lepiej.
Bohaterowie sklepani są optymalnie, nie ma żadnego pola manewru
W pierwszej rozpie lord DP i lord mag kosztują RÓWNO 600 pkt, maga nie wsadzisz nawet na osiołka za 0,5 punkta.
W drugiej rozpie Heros BSB heros Klepacz i Heros Mag kosztują równo 597 punktów, więc
mag musi być na piechotę. Dwóch klepaczy z DP rozkręcają świat. Mag może zginąć wraz z oddziałem, ważne żeby przez pierwsze dwie kolejki kontrował magię przeciwnika.
Orłami bym się aż tak nie przejmował, maruderzy slanesza z rzucanymi toporkami + pocisk z fire'a powinni dać sobie radę. Dlatego też są dwa oddziały juggów, a nie jeden. Poza tym, HE to jedyna chyba armia, z którą taki WoCh nie powinien grać.
SKAVENY
Ta rozpiska jest naporowa a elektrycy, cóż, solo ma rację, a ja nie mam. Brass orb musi wrócić - to jedno. Po drugie teleportujący się elektryk z cracs callem przeciwko niektórym rozpiskom jest automaską. Po trzecie mam pełną kontrolę nad czarami i mogę mieć zarówno ruinę, jak i plagę. Po któreś tam przy moim stylu czarowania przerzut miscasta na serze jest bardziej niż wskazany Więcej odginaczek, więcej wybuchających kresek slavów, więcej gutterów i magiczne kółko, które robi cuda. Inny styl gry, mniej "bezpośrednio ofensywny" ale ciągle naporowo.
H.ELFY
Wybór Twój, ale jak nie bierzesz trzech z Lightem, to równie dobrze możesz wziąć tylko jednego. Całe kombo polega na spamie pocisków i banishmencie z 6 siły. Słabą snajperką na 24 cale (w dużej wersji) na którą musisz zużyć co najmniej 3 kości magii (gdzie przeciwnik dispeluje 2 albo w ogóle to olewa) masz mikroskopijne szanse zrobienia komukolwiek cokolwiek. Poza tym to jest LD 9, bo bierzesz najwyższą BAZOWĄ w oddziale, bez standard of dyscypline.
Przypomnij sobie rozpiski ludzi, z którymi graliśmy. W aktualne mecie wszystkie koksy mają warda albo magic resistance, albo jedno i drugie. Wampiry? 2+ Ward, Elfy? 2+ Ward. Skaveny? 2+ Ward? DElfy? 2+ Ward. Lizaki? 2+Ward. Nawet orki mają 2+ward na snajpery. A jak nie mają, to mają 10 ld; scroll of shielding; albo regenkę itp.
Chcemy parować Cię z Demonami, Wampirami (undeady + duże ghoule z regenką) i WoChem (a aktualnie demonami tam są DP, Juggery i Bohaterowie na Demonic Steedach + chimera z regenką), Skavenami (aboma z regenką). Pewnie z TK też. Przy sensownym parowaniu tak naprawdę nie musisz iść do przodu. Walisz magią, a przeciwnik sam do Ciebie leci, licząc, że coś urwie w combacie. Wtedy cofając się i kontrując robisz 20:0. Jeżeli nie jest durniem i zaczyna się cofać, lekko napierasz na niego i robisz bezpieczne 15:5. Death Ci tylko w tym zawadza.
Co do samej rozpy. Obciąłbym jeszcze bardziej SM (do 12) i dopakował WL na maksa. Z mojej skaveńskiej perspektywy brak płonących ataków na jednych łukach to znaczne ułatwienie. Ale są jeszcze inne armie
Offline
Szef Portalu
No cóż bombaj twoja rozpa ciekawa ale dziś grałem tym vs De:
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Nurgle @ 330.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dawnstone [25.0]
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]
Acid Icor [10.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard; Barding
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
2 Chaos Steed @ [0.0] Pts
2 Chaos Warrior Crew @ [0.0] Pts
Halberd; Heavy Armour
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
1 Chimera @ 245.0 Pts
Regenerating Flesh
3 Skullcrushers @ 234.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
3 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
3 Skullcrushers @ 234.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
3 Juggernaut of Khorne @ [0.0] Pts
Models in Army: 29
Total Army Cost: 2399.0
Bardzo stabilna rozpa, Demon Prince zabił lorda na Smoku, jedne jaggery z bsb rozjechały (z flanki) egzeki z bsb asfem, czary nurgla sycące wylosowałem 2 i 4 i przy tym zostałem (4 jest mocna). Narazie moja rozpa jest ciekaw ai dobra myśle nią sie pobawić i potestować.
Rozpa typowy napór na gwałt...
Offline
bombaj napisał:
Poza tym, HE to jedyna chyba armia, z którą taki WoCh nie powinien grać.
Ekhem, HE dostają od naporowego WoChu maskę w 4 tury. Demon Prince sam zabija 2 klocki WL.
Brujah1685r napisał:
No cóż bombaj twoja rozpa ciekawa ale dziś grałem tym vs De:
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Nurgle @ 330.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Dawnstone [25.0]
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]
Acid Icor [10.0]
Nauczcie się, obywatelu, że bez 2+ warda na fire i Charmed Shielda DP to tylko 3 duże punkty dla przeciwnika.
Nain nain nain, nain piszemy post pod swoim postem! Wujek Heinrich będzie sehr zły, sehr!
Edited by Bru
Ostatnio edytowany przez Brujah1685r (2013-03-25 08:03:16)
Offline
Zajefajnie, że już ćwiczysz!
Charmed Shield i 2+ na ogień musi być.
Tu się nie ma co kopać z koniem. Przy dmśowym parowanie nie możesz wymięknąć przed rozpą, tylko dlatego, że ma pierwszopoziomowego maga z metalem albo jedną armatę.
mając do wyboru
a) Drugo poziomowy mag nurgle'a na demonic mouncie
b) pierwszopoziomowy mag ognia i mega klepacz na demonic mouncie?
Jak dla mnie wersja B
Ja tylko grałem przeciwko WoChowi z nurglem. Po pierwszym zblednięciu i dokładniejszym wczytaniu się w efekty i zasięgi tych czarów, cóż, jakoś jajec nie urywa i w grze też nie urwało. Potrzebujesz pocisków do mordowania i panikowania fastów, które odginają Ci juggery, tego nurglitą nie zrobisz. To już lepszy byłby w takim złożeniu chyba pierwszopoziomowy ognia na demonic mouncie z dispell scrollem i pierścionkiem z fireballem.
Offline
Szef Portalu
Oki przyjąłem do wiadomosci DP poprawie
ale mag bez mounta mi nie pasuje nie ma mobilności, popróbóje dziś jakieś rozpiski zrobic. Bohaterów na demonic mountach załatwie od kumpla wiec potrzebuje całej reszty tylko XD
Jaggery 2 x po 3 są wystarczajace nie trzeba 4 i 3 robić.
Kombinuj bombaj XD
Offline
Eldritch napisał:
bombaj napisał:
Poza tym, HE to jedyna chyba armia, z którą taki WoCh nie powinien grać.
Ekhem, HE dostają od naporowego WoChu maskę w 4 tury. Demon Prince sam zabija 2 klocki WL.
Offline
Brujah1685r napisał:
Kombinuj bombaj XD
jak ustalisz rozpę, to będziemy kombinować. Na razie podstawowe pytanie to czy dwie chimery, czy jedna (moja wyverna i mantysia Krzysia ) rydwany w razie czego weźmie się od beastmenów, juggi mamy, bohaterów na DM mamy, DP i konnych ma Krzychu, więc raczej do przodu
Offline
Szef Portalu
2 chimery wczoraj gralem na dwoch i sie w miare spisały, Obie. Jedna zginęła ale zamieszania wprowadziła, druga sama zabiła ołtarz krwi czy jak się ten kociołek nazywa a wcześniej zionęła i zatukła z 20 włóczników więc raczej dwie.
Bohaterów na DM kumpel mi porzyczy juz gadałem z nim a są cudni więc będzie cacy. Kombinuj lekką jazde i rydwany bo mowisz ze jaggery są. Wole zagrac z magiem na DM bo jest mobilny.
Offline
to może tak?
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Nurgle @ 320.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Chaos Armour
Dragonbane Gem [5.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
Charmed Shield [5.0]
Soul Feeder [10.0]
Scaled Skin [20.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 246.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 210.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Barding; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
3 x 1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
3 x 5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes
2 x 1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
2 x 3 Skullcrushers of Khorne @ 234.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
Models in Army: 29
Total Army Cost: 2394.0
Offline
Szef Portalu
Cacy cacy
DP mam ciut inaczej ale też bardzo podobnie.
Hero na DM ma enchanted Shield na dodatek.
Magus jest na DM i ma 2 poziom, dispell scroll i dragonhelm.
Reszta podobnie tylko jedna chimera nie ma zionięcia.
To wszytko.
Myśle że moja i twoj rozpa good ale do testów.
Offline