Gruby napisał:
Czyli jak mam 3 różne shooty na Dakkajecie, i one są montowane tak, że 1 supa shoota to tak naprawdę para spluw rozłożona po 1 na skrzydło, to jak mam to liczyć?
Wtedy liczysz od środka modelu, to znaczy od dziobu / kadłubu.
Offline
Mam dość lamerski problem z interpretacją zasady "padnij".
Jak już wykonam komendę padnij, wykonuję testy osłony, ściągam ewentualnych poległych i przychodzi moja kolej ruchu, niestety nie za bardzo wiem co mi wolno.
Ruszyć się nie mogę, ale czy mogę w pełni strzelać i szarżować ?
Offline
Z tego co pamiętam [a pamięć mam w miarę krótką], to traktuje się ten model jako spinowany. To by przynajmniej wyjaśniało słuszność jednego z rozkazów w Gwardii, że możesz automatycznie kazać oddziałowi wstać i on normalnie funkcjonuje.
Powtarzam, pewien nie jestem
Offline
Hehe, zaczynam
Odział, który wykonuje komendę padnij, może oddawać jedynie strzały pospieszne.
Offline
Właśnie przeglądam najnowszego Faq'a dla moich TAU i mam problem z tłumaczeniem.
Czy możecie mi powiedzieć jak brzmi polski odpowiednik dla poniższej zasady "Shrouded and Stealth special rules".
Oraz czy jest to jedna zasada czy dwie ?
Ostatnio edytowany przez artur (2013-01-25 13:35:55)
Offline
Są to dwie zasady. Jedna daje +1 do covera, druga daje +2 do covera.
Modele posiadające te dwie zasady dostają +3 do covera łącznie, czyli właściwie zawsze biegają z coverem 2+
Offline
Panowie i Panie (właśnie czy w naszym środowisku są jakieś Panie) ?
Mamy z kolegami problem z lasem w 6 edycji.
Czy jak przeciwnik ma na linii celowania "las" to widzi mój oddział / czołg, czy nie widzi? W poprzedniej edycji las chyba pozwalał widzieć na 6". A jak jest teraz ?
Offline
Z tego co się orientuje i z tego co grałem, to wiem że las daje +5 covera i nic więcej.
Offline
Jak szarżuję unieruchomiony pojazd, który ma "WS 0" to muszę rzucać kością na trafienie?
Jeśli tak, to ile muszę wyrzucić jeśli mam "WS 2"?
Ostatnio edytowany przez artur (2013-02-12 08:16:59)
Offline
artur napisał:
Jak szarżuję unieruchomiony pojazd, który ma "WS 0" to muszę rzucać kością na trafienie?
Jeśli tak, to ile muszę wyrzucić jeśli mam "WS 2"?
Unieruchomiony pojazd trafiasz automatycznie.
Offline
Pomywacz
Witam.
Jestem nowy na forum i w świecie WH40k.
Mam pytanie dotyczące zasad: Jeżeli przy broniach artyleryjskich rzucamy 2k6 na przebicie pancerza i wybieramy wyższy wynik, to czy taka sama procedura ma zastosowanie w innych przypadkach dodatkowej kości np. przy broniach termicznych z połowy zasięgu, czy Medusa - amunicja niszcząca bunkry. I czy jest to gdzieś jednoznacznie zapisane w kodeksie.
Pozdrawiam
Offline
Melty rzucają 2k6 na przebicie pojazdu, ale biorą obydwa wyniki dodając je do siebie. Np. strzelam, rzucam, wypada 2 i 4. Dodaje to wszystko: 2+4+8 i dostaję przebicie pancerza 14. Z tego co widzę w codeksie IG, to napisane jest: "Shots from a bastion-breacher shell roll an additional D6 when determining armour penetration." Czyli to samo co w przypadku melty. Warto zauważyć, że bastion-breacher nie jest ordnance, czyli nie rzucasz 2d6 w miejscu jednej d6.
Offline
Pomywacz
Dzięki za wyjaśnienia.
Offline