Kosmita z K-Pax
Dzisiaj ma dla was trzy odnośniki.
Pierwszy prowadzi do #159 wydania Zebranych z tygodnia, czyli galerii, nowości, poradników oraz recenzji i ciekawostek związanych głównie z uniwersum Warhammera, choć nie tylko...
Drugi wpis to cotygodniowa porcja informacja na temat bóstw Starego Świata. W tym tygodniu bohaterem postu jest Mannan, bóg mórz.
I ostatni post opublikowany w marcu na blogu, to podsumowanie miesiąca. Sprawdźcie, czy nie przegapiliście jakiegoś wpisu.
Offline
Kosmita z K-Pax
Pozwolę sobie opublikować kilka odnośników.
Po pierwsze kwestia modyfikacji zasad:
quidamcorvus napisał:
Dwie propozycje do dyskusji:
1. Pierwsza to zwiększenie efektywności broni odłamkowej. Co sądzicie o dodaniu dla garłacza i falkonetu cechy oręża druzgoczący?
To jedne z droższych broni w grze o niestety znikomej skuteczności działania.
2. Druga propozycja to z kolei osłabienie broni z cechą oręża wielokrotny strzał. Mianowicie z wielokrotnego strzału można by skorzystać tylko wtedy, gdy model nie poruszył się z fazie ruchu. Widzicie potrzebę takiej modyfikacji?
Po drugie na blogu dostępne jest #160 wydanie zebranych z tygodnia.
Oraz wpis poświęcony Ursunowi, Ojcu Praniedźwiedziowi.
Opublikowałem też zdjęcia pomalowanych Barykad.
Offline
Kosmita z K-Pax
Na blogu jest już dostępne #161 wydanie Zebranych z tygodnia.
Przy okazji polecam także lekturę wpisu poświęconego Dawnej Wierze oraz obejrzenie zdjęć Saramonde i Kyli, które w trakcie rozgrywek w Warheim FS będą występowały jako najemne ostrza.
Offline
Kosmita z K-Pax
Poniedziałek, więc czas na kilka informacji z uniwersum WH. Dziś Grimnir Nieustraszony, krasnoludzki Przodek Pogromców.
A wczoraj na blogu pojawiło się #162 zestawienie Zebranych z tygodnia.
Offline
Kosmita z K-Pax
Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca. Państwo-draństwo sobie sprawdzi przed majówką czy czegoś nie pominęło.
Jak zwykle polubienia oraz wszelkie komentarze po wpisami i udostępnienia bardzo mile widziane!
Offline
Kosmita z K-Pax
Uważni czytelnicy z pewnością zauważyli kilka zmian, które pojawiły się na prowadzonych przeze mnie blogach.
Po pierwsze założyłem nowego bloga Oldenlitz na którym będą pojawiać się tylko wpisy związane z makietami miasta Oldenlitz.
Po drugie, zainspirowany layotem bloga Spiky Rat Pack zmieniłem wygląd bloga Warheim FS, zresztą w podobnym stylu utrzymałem nowy blog Oldenlitz.
Przy okazji z bloga Warheim FS usunąłem wpisy niezwiązane z zasadami i gadżetami do gry WFS. Odtąd tylko wpisy dotyczące bezpośrednio podręcznika, dodatków i zasad gry będą pojawiać się na tym blogu.
Mam nadzieję, że szanownemu państwu-draństwu podoba się 'lekki' layout nowych blogów.
Tradycyjnie na blogu quidamcorvus będą pojawiać się wszystkie wpisy, a sam blog zostanie utrzymany w dotychczasowej 'ciężkiej' formie.
Jak zwykle wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.
Jednocześnie zachęcam do lektury wpisów opublikowanych na blogu w minionym tygodniu:
- Religie i wierzenia, część 1.
- Zebrane z tygodnia #166
- Subiektywne podsumowanie tygodnia #65
- Tabletop World - Supplies (minirecenzja)
- Oldenlitz, Pomnik Pięciu.
- Najemne Ostrza: Poszukiwacz złota.
- Pani z Jeziora, Bogini Bretonni
Offline
Kosmita z K-Pax
Strona 724.
Jak podczas ostatniej rozgrywki słusznie zauważył Szczery, zadania specjalne Litość to zbrodnia i Okup nie mogły zostać zrealizowane. W związku z czym uściśliłem treść kart:
Przy okazji zmieniłem zasady specjalne dotyczące kompanii Kultystów Chaosu. I tak stronnicy Kultyści wszystkich kultów kosztują 25 zk i nie posiadają zasady specjalne Stygmat Chaosu.
Z kolei Zwierzoludzie (Zwierzoczłek, Khorngor, Plagogor, Slaangor, Tzaangor) służący w szeregach Kultów Chaosu, zaczynają grę posiadają jeden Stygmat Chaosu. Cena pozostaje bez zmian.
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
W minionym tygodniu na łamach forum Azylium pojawiło się kilka nowych wątków związanych z Warheim FS. Wśród nowości szanowne państwo-draństwo znajdzie między innymi rozpoczęte przez Krnąbrnego tematy poświęcone Żelaznemu Demonowi dla Krasnoludów Chaosu oraz kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia, a także zbiór zmian zasad i nowe Karty Zadań Specjalnych, które z dużym prawdopodobieństwem pojawią się wraz z kolejną edycją podręcznika do gry.
Ponadto na blogu quidamcorvus dostępne jest #170 wydanie Zebranych z tygodnia, a na Wrota - polska sieć blogów bitewnych opublikowałem #69 wydanie Subiektywnego Podsumowania Tygodnia.
Offline
Kosmita z K-Pax
Offline
Kosmita z K-Pax
Na scribd.com wrzuciłem propozycję zasad dla drużyny Niziołków z Krainy Zgromadzenia.
Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.
Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.
Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.
Offline
Kosmita z K-Pax
Po pierwsze:
Niziołki z Krainy Zgromadzenia.
Od połowy czerwca na forum Azylium trwały prace nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Rozpoczęty przez Krnabrnego wątek przy znacznym udziale Pepe zaowocował powstaniem nowej drużyny do Warheim FS.
Poniżej znajduje się odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Niziołków.
W skrócie. Kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia może składać się, podobnie jak drużyny Krasnoludów czy Elfów, maksymalnie z 12 modeli ale w odróżnieniu od innych starszych ras, wojownicy z Krainy Zgromadzenia mogą rozpocząć grę z 5 bohaterami.
W odróżnieniu od innych kompanii, jeden z bohaterów wywodzi się z innej rasy niż pozostali drużynnicy. Bowiem wraz z Niziołkami w drużynie może służyć ludzki Magister Magii. Jako, że mieszkańcy Krainy Zgromadzenia są odporni na magię oraz nie posiadają magów i duchownych w ludzkim rozumieniu, na potrzeby gry konieczne było wcielenie w szeregi kompanii ludzkiego maga.
Z kolei wśród stronników prócz Niziołków, których można rekrutować jako Pasterzy, Milicjantów i jeżdżących na kucach Przepatrywaczy znalazło się także miejsce dla psów pasterskich oraz Ogra.
Mimo wszystko trzeba pamiętać, że nie jest to kompania nastawiona na walkę wręcz. Choć z drugiej strony zmodyfikowana umiejętność psiarczyk wspomagająca modele psów pasterskich oraz zasada specjalna kuchnia niziołków, pozwalająca na najęcie Najemnego Ostrza bez kosztów rekrutacji stanowią poważny atut tej kompanii. Ponadto, jako jedna z niewielu nieludzkich drużyn kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia nie posiada kar do zakupu ekwipunku, a pięciu bohaterów przy umiejętnej grze pozwala liczyć na rozsądny dochód.
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.
ZASADY
Wpis dostępny także na BLOGU.
Po drugie:
Dzięki waszemu zaangażowaniu gra Warheim FS wciąż się rozwija i z edycji na edycję jest coraz lepsza. A wszelkie dyskusje w przeważającej większości toczą się na forum Azylium w oddziale poświęconym Warheim FS. Jeśli jeszcze tego zrobiliście to zachęcam do rejestracji na forum i aktywnego udziału w tworzeniu gry.
Pełne wersje podręcznika z okładką, aktualnym spisem treści oraz indeksem publikuję raz, dwa razy w roku. A odnośnik do pliku pdf możecie znaleźć w dziale download na blogu.
Z kolei w dziale wip udostępniał będę odnośnik do aktualizowanego na bieżąco podręcznika, o którą wielu z was prosiło. Należy jednak pamiętać, że podręcznika w wersji wip z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie zawierał nieaktualny spis treści i indeks.
Podręcznik do Warheim FS wersja WiP.
Offline
Kosmita z K-Pax
Dziś mam dla was trzy odnośniki.
Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca, tak więc możecie sprawdzić, czy czegoś nie pominęliście.
Ponadto, w ramach poniedziałków wpisów fluffowych zapraszam do lektury tekstu poświęconego świętom i świętom religijnych w uniwersum Warhammer Fantasy:
A w niedzielę na blogu opublikowałem #172 wydanie Zebranych z tygodnia.
Offline
Kosmita z K-Pax
Pora nadrobić zaległości.
Po pierwsze na blogu jest już dostępne #174 wydanie Zebranych z tygodnia.
Po drugie szanowne państwo-draństwo może zapoznać się z kolejnym wpisem przybliżającym historię magii w uniwersum Warhammer Fantasy.
I po trzecie przygotowałem i opublikowałem zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków do gry bitewnej Warheim Fantasy Skirmish.
Jak zwykle wszelkie uwagi, sugestie i komentarze mile widziane.
Offline